Ik de bitloze hoofdstellen van Marco Krul niet meer op zijn website staan.....weet iemand of hij ze nog verkoopt en belangrijker nog is er iemand die ervaring heeft met het hoofdstel (kwaliteit leer enz)
Ik de bitloze hoofdstellen van Marco Krul niet meer op zijn website staan.....weet iemand of hij ze nog verkoopt en belangrijker nog is er iemand die ervaring heeft met het hoofdstel (kwaliteit leer enz)
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik heb ze nog wel in zijn busje zien liggen, afgelopen week. dus...
Ik heb zijn hoofdstel bijna een half jaar mogen lenen. De kwaliteit leer. Wel mooi dik leer, in verschillende kleuren verkrijgbaar. het leer is niet zo mooi om te zien als de orginele cook heb ik het idee.
Ik vond het soepelworden een beetje tegenvallen. Het bleef vrij stug, ookal vette ik het regelmatig in.
Gewoon een keertje een tester vragen, dan kun je het zelf bekijken en uitproberen.
Dat is een goeie tip...wist niet dat je bij hem ook een tester kon aanvragen![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Klopt dat ze er af zijn. Kost hem te veel tijd en hij kan niet concurreren met de veel-maak bedrijven.
Poca heeft er een, bevalt uitstekend. Dit is een leen model, hij gaat een nieuwe voor haar maken. Dit kost tijd, maar daar heb ik alle van, dus dat is goed. Hoofdstellen zijn zijn sluitpost. Maar als je er een besteld, wil hij hem misschien nog wel voor je maken.
Foto's in origineel formaat per mail verkrijgbaar.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Thanx Roos! Ik ga hem vandaag wel even mailen! Foto's geven een goede ind![]()
Bladwijzers