Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: waar 24/7 buiten in N-Holland?

waar 24/7 buiten in N-Holland?

Hoi allemaal.
    Dit is misschien een van de zoveelste topics over het zoeken van een goeie huisvesting, maar toch nodig, want ik kom er zelf niet uit!

Ik heb al jaren een supertof paard (13jarige kwpn ruin) die op zijn huidige plek zomers 24/7 buiten staat op het land.
    In de winter is dit alles behalve mogelijk, maar met heel veel bezoekjes + hulp van anderen heeft hij het er in de winter nog redelijk!

Nou is het punt dat ik, na lang overwegen, heb besloten om deze winter voor 6 maanden weg te gaan.
    Ik wil m'n paard niet achterlaten bij zijn huidige stal met het idee dat hij 's winters - zo goed als - alleen maar op stal staat, wanneer ik niet meer dagelijks heen kan gaan.

Vandaar dat ik heel hard op zoek ben naar een weiland/uitloop in Noord-Holland waar hij samen met anderen nonstop buiten kan lopen.
    Reden dat ik niet op zoek ga naar plekken in andere provincies, is vanwege het feit dat mijn moeder nog wekelijks langs wilt gaan.

Mocht iemand nog iets weten/kennen/zelf hebben, please let me know!

groetjes Karen

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: waar 24/7 buiten in N-Holland?

Waar in Noord-Holland zoek je precies?

Dat komt niet zo nauw ! woon zelf in omgeving van velsen maar ben al blij als ik uberhaupt iets zou vinden...

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

laatst stond er toch nog iets op dit forum in de buurt van bergen? Verder woon ik in de kop van noord-holland, dus ik zou het niet zo goed weten

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Zou op Texel een fijne plek weten! http://www.eaglesranch.com .Volop ruimte en als je wilt de hele dag buiten op ruim voldoende land en toezicht.
    In de buurt van Bergen zoeken ze liefst een pony dacht ik, én iemand die een meteen beetje meehelpt. Denk dat één keer per week dan wat weinig is.

Bij mijn boer kun je 24/7 op het land zolang het weer het toelaat. Afgelopen jaar ging dat goed tot maart.

Dit jaar willen we investeren in een paddock zodat de paarden buiten kunnen blijven.
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

tot maart??
    dan hebben jullie wel een goed land daar.
    bij ons moesten ze er echt in november wel af, was niet meer te doen.

ja het ging heel lang goed, vooral omdat het relatief warm was, bleef het gras ook nog heel lang doorgroeien
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Bladwijzers

Forum Rechten