Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 58

Topic: Wie gaan er mee doen aan de irwin lessen in september ?

Wie gaan er mee doen aan de irwin lessen in september ?

IKKEEEEE

ik heb mij vandaag opgegeven voor de 2 daagse clinic op 7 en 8 september
    heb er nu al zin in en ben benieuwd wie er nog meer mee doen

er schijnen zelfs mensen uit engeland en ierland op de wachtlijst te staan voor de lessen

edit: typo

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Wie gaan er mee doen aan de irwin lessen in september ?

Waar is de info over de clinic en lessen te vinden??? Op de site van Mansour vind ik niks en op de site van de nhdag ook niet...

Maar wel super joh, dat je mee gaat doen!!!!

Ik doe mee met de lessen van Kathryn omdat er bij Chris geen plaats meer was.
    De tweedaagse vind ik niks om aan mee te doen - ik ga wel toeschouwen.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Toeschouwen zou ik heel erg graag willen, en daar ga ik dus wat aan doen. Waar kan je mieer info vinden? Gaaf in elk geval dat je meedoet, alvast heel veel plezier (voor over heel lang )

Heb dan mijn laatste module chiro... Helaas.

Wel vreemd dat de lessen al vol zijn, terwijl niemand een link heeft waar je in kan schrijven etc?

May the horse be with you!

Ik kreeg via de mail een vooraankondiging van Mansour, met de mededeling dat de individuele lessen van Chris al vol zaten. Hij geeft dit keer maar één dag les zoals recentelijk in Mei ( dus telkens per persoon een uur). Ik vermoed dat een heleboel Mansouringewijden zcih al ingeschreven hadden. Erg jammer dat er dit keer niet meer tijd is en alleen die 2-daagse clinic: daar zijn het aantal deelnemers denk ik ook beperkt en werk je met meerderen tegelijk. Dat wil ik ( met Pauli) persé niet.

De privé-lessen zijn op de maandag en ik heb me nog kunnen inschrijven bij Kathryn voor twee uur, sta op de wachtlijst voor een mogelijke uitvaller bij Chris. De 2-daagse is op vrijdag/zaterdag en op zondag is het NH-dag waar Chris een clinic(demo) geeft.
    Ben benieuwd met wie hij dat gaat doen. Misschien moet ik daar Pauli voor opgeven, dan heeft hij tenminste écht een "moeilijk" paard ( in tegenstelling tot de demo van vorig jaar!).
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Marja, wat gáááááf Ik vond het al zo jammer dat ik op vakantie ben tijdens de NH dag, maar nu mis ik ook nog dit Ik had jullie wel graag willen toeschouwen&groomen!

He wat een shit-zooi, , ik heb nergens gezien dat ik me op kon geven. Ik ga straks wel bellen met Mansour.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

He, ik wilde me ook opgeven!!! Ga dat ook even uitzoeken hoor, deze keer wil ik met paard meedoen

Oh en de demo word gegeven door Katrhyn, ze vertelde dat zij voornamelijk met alpha merries werkt en daar een demo mee wil doen. Dus als iemand een uitgesproken alpha merrie heeft...
    Fenna is dat niet zo, die geeft zich graag aan iemand die het beter doet. En, heel slim, ze word gewoon beste vriendjes met de kuddeleider, altijd safe

Dus demo is niet voor ons (voor Fen), maar de 2-daagse wel hoop ik.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Schijnbaar hebben heel veel belgen zich na de afgelopen cursus daar al gelijk voor hier opgegeven. Of het nu vol is, geen idee. Ik vind dat ze een beetje wazig met die wachtlijst omgaan maar oké. Bij mijn weten doet die mevrouw uit Ierland zeker mee.
    Maar er kunnen maar 12 mensen meedoen en ze hebben niet de tijd om langer in NL te blijven. Maar wees gerust ze zullen vaker komen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    De privé-lessen zijn op de maandag en ik heb me nog kunnen inschrijven bij Kathryn voor twee uur, sta op de wachtlijst voor een mogelijke uitvaller bij Chris. De 2-daagse is op vrijdag/zaterdag en op zondag is het NH-dag waar Chris een clinic(demo) geeft.
    Ik heb in mijn agenda staan dat de tweedaagse op maandag en dinsdag is. Geen idee waar ik die info vandaan heb, volgens mij stond dit op de nhdag site maar nu kan ik het nergens meer vinden.

Maar het is nu dus echt op vrijdag/zaterdag, en maandag privélessen????

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ja die datum is veranderd omdat cursus op vr/za beter loopt dan op ma/di.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oké, dan verander ik dat meteen in mijn agenda!!!
    Dat wordt een lekker lang weekendje Arnhem dus.

Hier een deel van het aanmeldingsformulier zoals ik dat per mail kreeg:

Tweedaagse cursus: Vrijdag 7 sept en zaterdag 8 sept. 9-17uur Speciaal geinteresseerd in0 rijden 0grondwerk 0longeren Beschrijving eigen paard met evt probleemstelling:

Maandag 10 sept lessen van een uur

Tarieven : Uur les van Chris: een persoon:110 euro pp, 2 personen 85 euro pp

Uur les van Kathryn: een persoon : 80 euro pp,2 personen 60 euro pp

Lunch 10 euro, dagtoeschouwer incl lunch: 35 euro
    Stalling paard per dag :20 euro

2daagse cursus 450 euro incl stalling paard en lunch, 2daagse met manegepaard 500 euro.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Zow hé, daar gaan de spaarcenten! Maarja, wil toch wel graag....
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten