Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 58 van de 58

Topic: Wie gaan er mee doen aan de irwin lessen in september ?

Re: Wie gaan er mee doen aan de irwin lessen in september ?

ik zit te dubben of ik een dag van te voren al ga... Den Haag - Arnhem met de trailer doe ik toch al gauw iets meer dan 2 uur over... als de clinic om half 9 begint, dan moet ik om ong 5 uur vertrekken wil ik ruim om tijd aanwezig zijn... SLIK...

voordeel: eagle hoeft dan 1 nacht minder op stal... is ie echt niet meer gewend... als ik hem nu wel eens een kwartiertje op stal parkeer, staat ie constant met zijn hoofd te knikken en wordt ie erg onrustig...

wat zouden jullie doen ???

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Fen is het ook niet meer gewend op stal, toch ga ik ruim vantevoren namelijk zaterdag. Dat is deels omdat Fenna even tijd nodig heeft om te wennen en zondag is de NH-dag (heel druk) en dan wil ik neit aankomen. Deels ook omdat ik afhankelijk ben van chauffeurs en deels omdat ik zelf graag naar de NHdag wil, als ik dan weer terug moet zondag om Fen te halen word het zo'n gedoe....
    Dus ik ga zaterdag en heb dan een weekendje weg.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

leuk, kom ik je vast zaterdag nog wel tegen... kan ik fenna eens irl zien

op zich hoeft eagle niet echt te wennen... weet nog dat ik een keer naar een wimles ging, hopeloos te laat vertrokken, kwam 5 min voor de les aan, paard uit laden en hup de les in... braaf paard, deed netjes zijn best en niks gek doen ofzo..

alleen geen idee wat ie doet als ie een nacht op stal heeft gestaan... dat vindt ie gewoon niks meer...
    dus misschien toch maar om 5 uur vertekken... weet het nog niet

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Welke datums zijn het juist? Ik kom graag kijken.

De stallen van mansour zijn buitenstallen, er is dus veel te zien en veel afleiding. Jilske heeft er drie dagen gestaan ( en is niet gewend aan hele dagen op stal staan) - ze had het er prima naar haar zin. Lekker veel aandacht van véél penny-meisjes.
    In overleg kun je je paard ook telkens een paar uurtjes in de paddock zetten.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skey
    Welke datums zijn het juist? Ik kom graag kijken.
    Vrijdag 7 september - zaterdag 8 september: 2-daagse cursus
    Zondag 9 september NH dag incl. Clinic Irwin
    Maandag 10 september lesdag (telkens een uur) - aanvang 08:30-17:00
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Even een melding, in principe hebben we bij de vorige vergadering afgesproken dat de stallen op zondag (NH dag) voor deelnemers van de NH dag zijn. Waarschijnlijk hebben we die hard nodig. Dus tenzij je zondag al leuk aan een workshop mee wilt doen denk ik niet dat je een stal kunt huren.

dat van zondag dat had ik begrepen, vandaar dat ik eagle zaterdagavond weer terug breng... en dan zondag weer naar arnhem rij voor de NH dag.... pfff heel wat uurtjes in de auto dus...

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Even een melding, in principe hebben we bij de vorige vergadering afgesproken dat de stallen op zondag (NH dag) voor deelnemers van de NH dag zijn. Waarschijnlijk hebben we die hard nodig. Dus tenzij je zondag al leuk aan een workshop mee wilt doen denk ik niet dat je een stal kunt huren.
    Is er al min of meer bekend wat voor workshops er tijdens de NH-dag komen? Als er iets leuks bij is...is het wellicht te combineren?

Waarschijnlijk hebben we die hard nodig. Dus tenzij je zondag al leuk aan een workshop mee wilt doen denk ik niet dat je een stal kunt huren.
    Nou dat zal wel mee vallen. Want volgens de mail die ik van Inge kreeg, worden er gewoon stallen bij gehuurd.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Maar er zijn dus geen plaatsen meer voor Irwin-lessen? 'K had namelijk best graag meegedaan.

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Waarschijnlijk hebben we die hard nodig. Dus tenzij je zondag al leuk aan een workshop mee wilt doen denk ik niet dat je een stal kunt huren.
    Nou dat zal wel mee vallen. Want volgens de mail die ik van Inge kreeg, worden er gewoon stallen bij gehuurd.
    Ik zal nog even contact opnemen want ze was erbij toen we het afspraken anders hebben we gewoon te weinig stallen voor die dag.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ik kom wel al zaterdag, en inderdaad zouden ze zorgen voor een stal als die vol waren.
    Maar als er iets leuks is op de NH-dag dan doe ik natuurlijk mee, pony staat er dan toch al In dat geval helemaal geen stallingsprobleem!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten