Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: mening diesel's hoeven (foto's)

  1. #16

    Re: mening diesel's hoeven (foto's)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Diesel_

    Waarom ben jij zo zeker dat het aan de hoeven ligt dan als ik vragen mag? Ik blijf het heel apart vinden dat hij op de wei happy blijft galoperen en op de straat ook goed loopt.
    ????

    IK dacht dat jij hier met een hoevenprobleem kwam. Ik ga alleen maar in op jouw twijfels. Waarom plaats je anders hoevenfoto's?

    Ik ben geen dokter nee, heb ook geen röntgenogen. Net zomin als je smid. Waarom heb je de DA nog niet gebeld dan als je zo twijfelt of het wel aan de hoeven ligt??

    Sorry dat ik me ermee bemoeid heb, was met de beste bedoelingen, ik dacht alleen maar dat je tips zocht om de gevoeligheid eventueel te kunnen verminderen. Ik hoef hierover niet in discussie, ik draag je alleen maar een idee aan. Take it or not.

    Maar hier heb ik geen zin in. Ajuus.

  2. #17
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006
    Locatie
    Uitgeest
    Berichten
    649

    Re: mening diesel's hoeven (foto's)

    nou ja,

    dat was toch een hele normale vraag

    Ik vraag gewoon waarom jij denkt dat het echt in de hoeven zit.. Ik denk als er iets slechts aan valt te zien wil ik dat graag horen, maar ik wist niet 100% zeker of het in de hoeven zat en ik dacht als jij dat zeker weet wil ik best weten waarom, gewoon om ervan te leren! Gewoon een vraag om antwoord op te krijgen waar ik wat van kan leren dus. Het was feitelijk ook wel een hoefprobleem, maar t kon ook door spierpijn, ik ben ook geen dokter dus daarom foto's van de hoeven. Ook omdat ik net een digi camera heb en t kwam nu wel mooi uit om wat tips en tops te krijgen over zijn hoeven. En ja ik zocht ook tips om zijn gevoeligheid te verminderen, heb vandaag nog een net mustangrolletje gemaakt (nadat hij had laten zien dat hij goed liep).

    De DA heb ik gebelt, daarvan moest ik me echt niet druk maken en nog een week wachten. De smid kwam vandaag en me pony denderde weer zonder problemen over de stenen Ze was dus eigenlijk voor niets gekomen, maar we hebben gewoon nog wat bijgepraat.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •