Speciaal gemaakt voor Troyke.
Nou kan ie écht schuilen voor de beestjes.
Het laat wel iets meer door dan die brede flappen, maar het is goed genoeg. Een mooi "grassig" kleurtje ook nog
Alleen bij de HEMA![]()
![]()
Speciaal gemaakt voor Troyke.
Nou kan ie écht schuilen voor de beestjes.
Het laat wel iets meer door dan die brede flappen, maar het is goed genoeg. Een mooi "grassig" kleurtje ook nog
Alleen bij de HEMA![]()
![]()
Geweldig! Durft hij er ook al in of moet je eerst de "nieuwe schuilstal" nog introduceren?
Ik ben benieuwd of hij er snel het nut van zal inzien. Paarden zijn zo slim, en eenmaal ze iets doorhebben...
Nee joh.. introduceren hoeft niet. Bakske brokjes en ze staan te dringen![]()
We hebben met ophangen net gewoon Pebbles moeten verwijderen van de werkplek. Leo had haar bijna in haar neus gezaagd. Hij was de bovenbalk aan het afzagen en ineens steekt Peb gewoon haar neus in de zaag. Leo heeft het zaagsel van haar afgeblazen met de compressor, ze zat ónder!![]()
Nee!? Niet normaal die paarden van jou.
Het zijn me toch een stelletje hoor. Die Peb is zo stoer.
Ik zie net je onderschrift, die foto van haar moet je dringend vervangen want ze is nu echt een tiener, op de foto is ze nog een echte baby.
Laat even weten hoe lang dat ding meegaat, wil ik ook. Ben alleen bang dat het gesloopt wordt. Anna deed eens zo'n scrik training op kamp met haar pony, was oa een vliegengordijn bij met bloemetjes en terwijl de meesten schrik hadden ging hij er enthousiast met Anna op af om een hapje te nemen. Meteen twee linten er af.
Ik vind het er heel mooi uit zien, als het jou viertal overleeft kan het hier misschien ook wel.
Geinig!
Ik hoop dat ze het heel laten!
Mooi in schutkleur.
Het ziet er vrij breed uit, hoeveel zijn het er?
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Het zijn er 5, en ze kosten 6euro per stuk.
Ik vond het een experimentje waard![]()
Wat een goede uitvinding!Is dat de stal voor Troy alleen?
Die paarden hebben toch luxe bij jou,Trea!
Prachtig zoals jij alles in het werk stelt ECHT iets voor je paarden te doen!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Mooi!!! Kamerbreed antivlieg. Wat een stoere knollen heb je dat ze er meteen niet bang voor zijn. Gewoon ophangen terwijl ze er met hun neus bovenop staan helpt daar denk ik ook bij. Een lekkere plek zo voor ze in de zomer! [size=99px]Hema Holthees meteen uitverkocht...lekker asociaal[/size]
Hema Holthees??Hema Holthees meteen uitverkocht...lekker asociaal![]()
![]()
We mogen blij zijn dat we een kroeg hebben..
Troy is er onwijs blij mee geloof ik.![]()
we waren de zwaluwen vergeten!!
gisteren hevige paniek onder de familie. Ze konden niet meer bij hun nest. Dus maar gauw weer een hoekje opengemaakt![]()
wat een uitvinding! ik dacht direct:dat ga ik ook doen!
maar na een paar minuten viel het me in dat ze het waarschijnlijk toch maar zou gaan opetenzoals ze nu ook doet met het halstertouw
gelukkig niet helemaal met doorslikken enzo...
![]()
Bladwijzers