Gaaaaaaf Lila!
Mooi dat Ollie zo snel geneest.
Gaaaaaaf Lila!
Mooi dat Ollie zo snel geneest.
May the horse be with you!
Wat is dat een verschil zeg! Toch op 1 dag.
NU kan je echt wel spreken van een wonderzalfje als je van equiade spreekt. Wow zeg.
Jeee dat ziet er goed uit! Kan me voorstellen dat je erg verbaasd was.
Wat is het toch mooi spul die equaide.
Woww dat heet echt supergenezing. Als je al niet overtuigt was dan ben je het nu wel. Blij toe dat het zo mooi heelt, was echt een rotplek om een wond te hebben.
www.crystal-carving.com
Amai! Dat is goed genezen! Lang leve de Equiaide!![]()
Wauw, dat werkt goed zeg! Echt onvoorstelbaar hoe snel het geneest. En dat in 2 dagen.
Moet ook maar zo'n potje bestellen... Shaf heeft regelmatig wondjes en die genezen erg langzaam. En hij houdt er ook bijna altijd lidtekens aan overVorig jaar had hij een 30cm lange schram op de hals, NET niet door de huid heen. Nu zit daar dus een donkere streep in zn zomervacht
Het werkt zeker niet meer voor lidtekens en oude verwondingen?
Hahaha dit ga ik even in de gaten houden. Kan ik misschien Troy's brandmerk weg-equaiden.Het werkt zeker niet meer voor lidtekens en oude verwondingen?![]()
Sorry, maar met Equaide kan je geen oude littekens wegwerken helaas....De huid is daar al langer geleden helemaal dichtgegroeid en tot rust gekomen, en er is geen wondhelingsproces meer gaande. Too late....
Ooooo jammer.. gelukkig doet equaide zoveel goeds voor verse wonden.. het is vergeven![]()
Verse wonden kunnen ook wonden zijn van een aantal wéken oud. Die slecht of niet helen, of waar wildvlees vorming bij is. Zolang het genezingsproces nog gaande is, valt er veel winst te halen.
Aan de andere kant: nu zijn we bezig een 5 jaar oude drukplek van een paard te behandelen. Die huid was bijna glazig en ging bij het minst of geringste stuk. We zijn nu bijna 2 maanden bezig en er komt best veel verbetering! De eigenaresse heeft zelfs het idee dat er vanaf de zijkante weer heel voorzichtig haargroei is. Hoop jullie daar binnenkort meer over te vertellen. Heb die plek zelf een maand geleden "gezien".
Bladwijzers