Ik vindt het wonderbaarlijk zo snel als het vanuit de diepte dichtgroeid. Moet voor jou ook een fijn gevoel zijn. Hoe loopt ze nu? Nog steeds met halve huppeltjes?
Ik vindt het wonderbaarlijk zo snel als het vanuit de diepte dichtgroeid. Moet voor jou ook een fijn gevoel zijn. Hoe loopt ze nu? Nog steeds met halve huppeltjes?
www.crystal-carving.com
GAAF!
Beetje van jezelf en een beetje van Equiade. Ik vind het echt fantastisch!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Gaat goed!! (Even kort want ik heb teveel gegeten.......)
spaghetti?Oorspronkelijk Geplaatst door lila
![]()
Ziet er mooi uit, wat gaat dat snel zeg!
Pebje gaat goed! Ik ben benieuwd of het ook zo'n effect bij Aspen gaat hebben!
Mooooooi!
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Het lijkt wel of het ineens sneller geneest. Ziet er echt mooi uit.
Hahahahaha zo erg ziet het er toch niet meer uit?Oorspronkelijk Geplaatst door lila
![]()
@ Jess; dat idee heb ik ook. Of het nou dor de equaide komt? Of doordat we er niet meer iedere dag aan punniken? Of gewoon doordat we nu hier zitten in het proces??
Anyway.. Mayo en ik ij er heel blij mee!
@Brenda; nu Enya en Amy weer weg zijn, er geen karretje met pony meer langs is geweest is er weinig aanleiding om nog om uit het dak te gaan als op het filmpje. Ik heb het dus niet meer gezien.
Wel commandeert, koeieneert, drijft en pest ze arme, arme Troy weer net zo als voorheen. Dat heeft ze wéken niet gedaan.. ze leken zo "gelijkwaardig" te zijn geworden zeg maar![]()
Niets is minder waar.. hoe meer ze zichzelf weer wordt, hoe krengiger.. Ook het afspoelen gaat steeds moeilijker, ik denk dat ik ze nu niet meer in een biotexbadje zou krijgen, dan jumpt ze eruit.
@Lila; drukpijn ed is er niet, maar aaipijn welAls ik het wil deppen of kwasten met equaide doet ze alsof ze zoooooooooooooooo'n pijn heeft... vaker gehoord? Verklaring voor?
![]()
Wat doet ze dan? Hoofd naar beneden, in elkaar krimpen, been wegtrekken, neus krullen?Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Been wegtrekken. Dat doet ze. En als Marjolein haar voorbeentje omhoog houdt, dan hupst ze gewoon op twee benen weg.![]()
Niet zo ernstig, na een paar keer aanraken is het "gewend" of goed en blijft ze staan. Ze is erg "aanrakingsgevoelig" aan dat been, nee.. specifiek aan de wondplek. Trauma's?? of echte pijn?? Je ne c'est pas.
Misschien begint het behoorlijk te jeuken nu de wond wat is opgedroogd en de genezing goed op gang begint te komen?
Mag ik een andere schrijfwijze suggeren?Je ne c'est pas.
Je ne sais pas.![]()
Trea???? Hoe gáát Ã*e??
Tsss bijna niet meer de moeite waard om nog foto's van te knippenOorspronkelijk Geplaatst door lila
![]()
2-7 voor het spoelen;
2-7 na het spoelen;
2-7 dikte been;
![]()
WAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUW !!
Ik koop ook een potje met dat spul en dan hopen dat ik het nooit nodig heb natuurlijk!
Bladwijzers