Dank u!
Wel prijzig ja.
Mooi ook.
*heeft beeld van Lodash en zichzelf, in passage met zo'n zadel... mooi hoor hahaha*
Dank u!
Wel prijzig ja.
Mooi ook.
*heeft beeld van Lodash en zichzelf, in passage met zo'n zadel... mooi hoor hahaha*
May the horse be with you!
De leren bomen zijn nieuw. Dus nog niet op de site. Er zijn vast ook andere bedrijven die met een leren boom werken (o.a. Ansur)
Ik verkoop boomloos uit overtuiging en omdat ik de bewijzen heb gezien dat bij veel paarden het rijden zonder boom bevrijdend werkt. Ze kunnen dan ineens wel lopen. Dat er ruitrs/paarden zijn die beter uit de voeten kunnen met een boomzadel is gewoon een gegeven. Wat veel mensen vergeten is dat ze de pasvorm van dat boomzadel wel liefst elk half jaar moeten laten controleren door iemand die er ook verstand van heeft. Het gros van de zadelverkopers heeft dat helaas niet![]()
© M. Toonder:
Flip Flap Flutterij
Flut is Waai en Waai zijn wij
En als een Waai niet Flutten kan
Komt er nooit een Flutter van
Pegaso is tegenwoordig leverbaar met 3 cm. kortere kussens én in 17 inch.
Dat kan een wereld van verschil maken voor paarden met een compacte rug.
You can take a horse to the water, but you can't make him drink
Denk dat ik de nieuwste kunstof Kieffer mét verwisselbare boom eens ga passen of de Kentaur met flexboom.......
Het boomzadel dat ik momenteel heb ligt eigenlijk best redelijk.....alleen ben ik bang dat de voorboom wel te smal aan het worden is.
Vooral als ik meer ga rijden.
Dus ik heb bedacht dat ik eerst een goedpassend boomzadel ga kopen en daarna ga sparen voor de nieuwste Espaniol voor erbij. Want ik blijf daarbij echt staan kwijlenMijn droomzadel
![]()
Dan heb ik én een boom- en een boomloos zadel. Kan ik mooi afwisselen......![]()
Aangezien ik toch nooit meer dan 3x a 4x per week rij zou dat toch moeten kunnen.
Ik heb trouwens niet de indruk dat rugproblemen altijd met het zadel te maken hebben.....vandaag vóór het rijden was Timber wat gevoelig op haar rug en na het rijden was dat weg![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers