Hallo allemaal,
Heb weer een nieuw plekje gevonden, ditmaal dichterbij huis; een wei van 3 hectare met bomen omringd en eventueel een stal binnen. Nu zijn er eigenlijk wel 2 "maren";de een is dat er geen schuilstal op de wei staat. Wel dus bomen in én rondom de wei. En de tweede maar is dat de wei op een helling ligt. Nu weten de zuidlimburgers onder ons wel wat voor een helling dat is; het is dus omhoog klimmen!! Tja en dan gaat mijn mensen brein toch wel denken; is dat eigenlijk wel wat voor miko??? Oké hij is een haf (dus zijn pootjes heeft hij al mee...) maar is dat wel wat voor een paard om de hele dag op zo'n helling te staan? Nu is er in het midden van de wei ongeveer een stuk wat redelijk plat is en wat ik wilde "reserveren"om daar mijn oefeningen te gaan doen, dus een rijbak van maken (dus gewoon afzetten met paaltjes en lint). De helling is niet overal even stijl maar er zijn stukken bij waar ze veel moeite voor moeten doen om daar boven te komen (ze kunnen natuurlijk ook een stukje omlopen).
Hmmm...wat denken jullie hiervan? Tja, ik ben gewend dat een wei plat is en dit krijgen mijn hersens dus even niet op een rijtje, ik weet maw even niet wat hiervan te denken. Ben benieuwd naar jullie reacties!
(Voor de nieuwschierigen onder jullie; van de persoon van die wei van 4000m2 heb ik nooit meer iets vernomen, lullig dus!!)
Groetjes,
Marjan[/b]
Bladwijzers