Oww, ik lees net de mail, net de 2 weekenden dat ik met vakantie ben![]()
Oww, ik lees net de mail, net de 2 weekenden dat ik met vakantie ben![]()
Jaaaaa, kan er op mijn fietsje heen![]()
Meedoen gaat helaas niet
maar om eens zo'n les te kijken lijkt me ook heel leerzaam![]()
Ooh, dan wordt het voor mij kijken!
Heb het beste excuus om niet mee te doen, ga op 7 juli op Wim-week, hehehe.
Maar ik wil ook wel meedoen foto's maken, maar ik ben geen prof-fotograaf.
Groetjes!
Ps. Kan iemand mij het adres doorgeven?
Of heb ik daar overheen gelezen?
Mistralle, uit het oog, maar niet uit het hart...
Whizzard, mijn nieuwe topper!
Ah leuk Joeylover, Oldenzaal is idd vrij dichtbij!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Das om de hoek joh! Leuk hoor![]()
Heb er nu al zin in![]()
Heb hem nog nooit een les zien geven, dus ben wel mega benieuwd.
Zeker na al die verhalen van de mensen hier op het forum die bij hem lessen.
Kan ik me voorstellen![]()
Ikzelf weet nog niet zeker of ik mee kan doen, op het moment ben ik zadelloos (zie dieptepunttopic) en ik weet niet of ik zo snel alweer een nieuwe heb![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Maar wat is de lokatie? De Lutte weet ik nog wel te vinden, maar in welke manege? Heb al wel op google.nl gezocht maar dat leverde niet veel op...
Heeft iemand het adres?
Mistralle, uit het oog, maar niet uit het hart...
Whizzard, mijn nieuwe topper!
Stal het hoefijzer in de LutteDaarmee vind je het wel op google, ik weet het adres ook niet uit mn hoofd
![]()
Adres is Bentheimerstraat 29 in De Lutte. Alleen is de datum nog niet zeker. Laten we zsm weten!
Ik ga proberen mijn vakantie te verplaatsen! Maar mn vriendje is nu 10 dagen weg, dus hij kan niets regelen qua vakantie-datum. Hij zou dan 2 dagen moeten ruilen met een week later en ik weet niet of ze daar op zn werk zo blij mee zijn...
Eveline is het die moeite waard? Vind wel vervelend dat je vakantie gaat verplaatsen. Wat zal ik doen, dan toch maar bij Astrid 1 juli onder voorbehoud reserveren? Tenminste heb haar gezegd dat deze week iig iets zou laten weten.
Mja, maar als ik niet kan, dan gaat de hele les toch niet door? Want dan zijn er te weinig mensen...
Nee dat klopt absoluut, we hebben je nodig. Maar als 1 juli niet lukt dan gaan we richting eind augustus toch?
Zit alleen wat ik Astrid zou laten weten. Definitief afzeggen of nog beetje onder voorbehoud. Ik vind iig vervelend als jij vakantie gaat verplaatsen, dus wat mij betreft gaan we zoeken eind augustus naar datum.
Eind augustus is voor mij veel te dicht op Irwin (1e week september) dus ik kies dan toch voor 1 juli. Reserveer de datum maar onder voorbehoud, dan kan ik volgende week laten weten of het gaat lukken of niet.
Bladwijzers