Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
Mij te herkennen aan: Lang blond haar, 1.73 lang:P mijn hond me vader moeder en zus:P 4 personen dus waarschijlijk loop ik de hele dag zoen ik heet anouk ik real life
hier een foto![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
Mij te herkennen aan: Lang blond haar, 1.73 lang:P mijn hond me vader moeder en zus:P 4 personen dus waarschijlijk loop ik de hele dag zoen ik heet anouk ik real life
hier een foto![]()
haha als je door de grond zakt roep dan effe woef dan graaft mijn hond je met alle plezier opOorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
![]()
oww verder lees ik hier niets want ik vertrek over 1 uur met waggie (auto:P) naar belgie naar ons huisje waar we overnachten,, ik ben btw ook bij het avond programma!! ( gaan daarvoor pizza eten joehoee in damme) Nou mensen toedels tot morgen!!
equistyle was echt héél interessant!!! Ik heb een heleboel informatie gekregen... Ik ga het met casandra echt helemaal over een andere boeg gooien nu!!!! Ik ga er helemaal voor!!!
Ik moet wel zeggen dat silke valentin en eddy modde héél vriendelijke mensen zijn! Echt geen dikke nekken en staan altijd klaar om hun studenten te helpen! Vond het echt héél tof!
Leuke witte boxer, Willeke![]()
Ik vond het ook een SUPER dag. Erg goed georganiseerd, echt super, interessante demo's, helemaal
Irwin RULES! Ik heb hem nu kompleet![]()
Visible horse en visible rider was ook erg interessant, leuke kraampjes met spullies, heerlijke dag gehad!
zucht
May the horse be with you!
Vond het ook een topdag![]()
Heb me enorm vermaakt maar wat wil ik na zo'n dag toch ook weer graag naar mijn eigen meiden![]()
Eerst maar een nachie slapen en dan morgen alle inspiratie op de twee beste paarden uit Vinkeveen loslaten![]()
Leuke boxer Willeke, had Anouk hem toch bijna van je meegenomenEnne die Weimaraner (als ik het goed schrijf
) van Anouk was ook echt een dot van een hond!
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Oh shit, DAT was Anouk natuurlijk!
Gemist. Me =![]()
May the horse be with you!
hahaha naast de clinics was mijne boxer het middelpunt van de belangstelling![]()
madam ligt hier nu in een héél diepe slaap in haar mand![]()
Ahh wat een heerlijk dagje, ik zit weer vol inspiratie nu, kan niet wachten om er 'in te vliegen' met Pipa...soms heb je dat echt ff nodig en dan kan je dr weer tegenaan
Ow mén, wat een dag!
Kim, Elise, Maaike, Frances, Hanneke, Julie, Sylvia, Jarno, Willeke, Eveline, Floor...iedereen behalve Karianneik heb echt uitgekeken naar je, maar niet gezien..vind 'k wel jammer hoor!
O ja en Nicky en Anouk heb ik ook gemist..
Wat een héérlijke dag! Ik sta op de foto samen met Eddy en SilkeIk zit behoorlijk op een roze wolkje nu..fantastisch hoe vriendelijk en open die mensen zijn..geen "dikke nekken" van pas op pas op VIP! ofzo..
Irwin was echt wel gaaf. En Silke ook..wat een sympathieke vrouw! Ik heb een chocolaatje van haar gekregenHaha en ik zei nog dat ik hem zou inkaderen
Frances, ik vond het héél leuk om je eens te ontmoeten irl! Je bent psies alsof ik me voorgesteld had..lekker gek
Foto's en filmpjes hebben jullie volgende dagen te goed van me!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Precies!Ahh wat een heerlijk dagje, ik zit weer vol inspiratie nu,
Het was voor mij de eerste keer Irwin in het echt, mooi om te zien! Wat een rustige man, wat lijkt het makkelijk wat hij doet en wat is het moeilijk. Heup in, heup uit (?), ik probeerde het s avonds zelf en lag languit op de grond.![]()
Vond het vooral fijn dat hij het af en toe express fout deed, het is misschien wat lullig voor de paarden maar het werd zo wel erg duidelijk.
Ik vroeg me alleen wel af wat het verschil was / is tussen zijn demo's.
Nr 1 : Equine Assisted Personal Development
Nr 2: Horse Power
Bij nummer 1 had ik verwacht meer een beeld te krijgen van personal development. Hij heeft er in het kort wel iets van gezegd, maar niet heel veel. Nu kan het ook zijn dat hij daar vandaag verder op in gaat.
De parelli demo was weer inspirerend! Heb hele mooie "lichte" paarden gezien en het was voor mij ook wel een openbaring dat er aan stelling en buiging en dat soort dingen werd gedaan.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Heeft iemand misschien wat info over de cursus van Chris Irwin die hij de 30e en 31e geeft? Ik wil misschien de 31e gaan kijken, maar moet 3,5 uur in de trein zitten dan![]()
Wel ja, dat vroeg ik me ook af ? .. voor mij toonde het precies hetzelfde.Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
Het was idd een gezellige dag, heb eigenlijk wel veel gemist door teveel te blijven kletsen![]()
Maar twas wel leuk nog eens bekende mensen te zien en nieuwe te leren kennen. Karianne, sorry, ik heb meermaals dag willen zeggen, maar je was telkens zo druk in de babbel dat ik je niet wou storen![]()
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
het was inderdaad een super super leuk weekend!! beide dagen geweest, enmeisje wat mee deed aan de parelli demo met die vos, claudia hebik haar email adres ikhad namelijk kei veel fotos gemaakt dus vroeg of ik ze zo mailen en ze besprong me bijna met haar suppaar supaarhahah en cris erwin zegt tegen mij toen ik bij zn stand stond: heeft er weleens iemand tegen je gezegt dat je super op britney spears lijkt.. ik helemaaal in eenscheur zegt ie tegen me pa: maar vast beter opgevoed we hebben ons egt kapot gelache haha
..
ach de foto's en filpmjes zet ik er vanaaf wel op![]()
Super-weekend gehad!
Leuke beurs, was goed georganiseerd en meer bezoekers dan ik verwacht had. Met de stand is ook alles goed gelopen, bedankt Julie en Floor voor het helpen, waardoor ik ook nog wat (stukjes van) demo's heb kunnen zien!
En Jarno nog voor het meehelpen opruimen aan het eind.
En Aylakim voor het perfecte logeeradres!
Heel wat belgische woorden en gebruiken geleerden weet nu hoe ik mij voortaan in een belgisch restaurant gewoon moet opdringen aan de serveerster, anders zit je de rest van de avond zonder drinken
![]()
haha jaa bijna meegenomenOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
jaa goed geschreven,,
![]()
Bladwijzers