Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 156

Topic: Equistyle in Damme (Belgie) 27 en 28 mei!

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Re: Equistyle in Damme (Belgie) 27 en 28 mei!

rrr ik ben zoooooooo kwaad! Nu was ik zondag vrij volgens mijn uurrooster... dus plan ik om naar equistyle te gaan... krijg ik daarnet een mail van mijne baas da'k zondag moet gaan werken!!! Waarom ik???!!!! Ik kan nooit eens iets fatsoenlijk plannen! pfffff ik baal enorm!!!! 't is gewoon niet eerlijk! Heb de NH dag ook al moeten missen omwille van m'n werk!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Jaaaaaaa wij gaan ook de zondag Kunnen we lekker veel mensen meeten. Vakantiegeld is gestort dus morgen maar even aan de DA vragen wat de kosten voor Essie zijn en dan shop till you drop in Belgie
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    rrr ik ben zoooooooo kwaad! Nu was ik zondag vrij volgens mijn uurrooster... dus plan ik om naar equistyle te gaan... krijg ik daarnet een mail van mijne baas da'k zondag moet gaan werken!!! Waarom ik???!!!! Ik kan nooit eens iets fatsoenlijk plannen! pfffff ik baal enorm!!!! 't is gewoon niet eerlijk! Heb de NH dag ook al moeten missen omwille van m'n werk!
    Waarom kun je dat dan niet weigeren? Als jij toch perse naar Equistyle wil en je had volgens het rooster vrij, dan zeg je toch dat je niet KAN werken?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

precies zondag is niet echt een werkdag en als jij van tevoren niet op de planning stond moet dat toch in overleg? jij hebt toch ook nog een leven naast je werk?

Sorry maar bij mij op het werk doen ze dat ook altijd, en ik ben al zo vaak boos geworden want ze denken gewoon dat wij dom zijn ofzo

Actief Forumlid *Sylvia*'s Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    53

Leuk zeg ! Zoveel buren op bezoek
    Haha, das telkens een invasie van de één naar de ander.

@Willeke: Kom op, laat je niet doen ! Vrij is vrij
    Parelli is een virus, mijne Oliver een passie

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2006

@ willeke, als jij vrij bent op je rooster, dan mogen ze volgens mij niet zomaar bellen om te zeggen dat jij MOET werken hoor.
    ze kunnen het hooguit vragen.
    dat zou wat zijn zeg, dan kun je nooit een afspraak maken want misschien bellen ze wel van je werk??? nee dus.

ik heb net eddie modde gemailt en gevraagt of hij een level 2 pakket mee neemt.
    hij heeft er een paar bij zei hij en hij zou er 1 voor mij reserveren
    mooi, danheb ikmaandag mijn level 2, ben er benieuwd na.

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

tjah 't is wel makkelijk gezegd da'k nie kan gaan werken..; 'k heb een mail terug gestuurd... Ik werk in een videotheek (circle). Bij de aanwerving hadden ze al gezegd dat we héél flexibel moeten zijn, ben ik ook en 'k heb er geen probleem mee dat ze me soms een dag op voorhand laten weten dat ik toch moet werken omdat er anderen ziek zijn ofzo... maar nu zijn er enkele opgestapt en weten ze al een paar maanden op voorhand dat degene die ik moet vervangen op verlof is... Dus vind ik dat ze me dat al vanaf da'k m'n rooster kreeg moesten laten weten...

Maarja 'k zit nog in m'n proefperiode dus kan waarschijnlijk niet echt maken om te eisen da'k niet ga werken :s

ik snap het maar dat wil toch niet zeggen dat jij iets wat 1 keer in het jaar is aan de kant moet zetten omdat hun hun zaakjes niet goed geregeld hebben, ik zou het echt niet pikken hoor.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    tjah 't is wel makkelijk gezegd da'k nie kan gaan werken..; 'k heb een mail terug gestuurd... Ik werk in een videotheek (circle). Bij de aanwerving hadden ze al gezegd dat we héél flexibel moeten zijn, ben ik ook en 'k heb er geen probleem mee dat ze me soms een dag op voorhand laten weten dat ik toch moet werken omdat er anderen ziek zijn ofzo... maar nu zijn er enkele opgestapt en weten ze al een paar maanden op voorhand dat degene die ik moet vervangen op verlof is... Dus vind ik dat ze me dat al vanaf da'k m'n rooster kreeg moesten laten weten...

Maarja 'k zit nog in m'n proefperiode dus kan waarschijnlijk niet echt maken om te eisen da'k niet ga werken :s
    Als je nu over je heen laat lopen, zullen ze dat in de toekomst toch alleen maar vaker doen. Er werken toch meer mensen. Flexibel zijn is heel wat anders dan op het laatste moment ingepland worden en je leuke weekend-uitje af te zeggen voor je werk. Zij kunnen er ook van leren, dat iemand niet ingepland kan worden als je dit 2 dagen van tevoren laat weten. Desnoods gaat de baas himself maar aan het werk
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

en desnoods (mocht het bij mij allemaal goed komen want er is wat gekl**t met het hotel en de hond) kom ik je hoogst persoonlijk ophalen

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

whahahaha

whiiiiiiiiiiiiiiiii 't is gelukt!!! ze hebben een ander slachtoffer gevonden om zondag in te vallen die persoon is nu ziek, maar zou zondag genezen moeten zijn. 95% kans da'k toch niet moet gaan werken

Ikke ben happy nu!!!!

goedzo

leuk!!
    en ik zal er zondag zeker zijn!!
    Groetjes
    Amalia.

helaas gaat het event voor mij en mijn zus niet door, helaas heb ik geen vervoer, niemand die ik ken wel die er interesse voor heeft dus ik heb nu 4 tickets die niet gebruikt worden iemand interesse?

ophalen lijkt me het slimste anders zit je met verzend tijd.

het gaat om 2 keer voor zondag en 2 keer voor maandag dus wie wilt moet even pb sturen.

ik zal dit bericht ook even in de te koop hoek zetten!

Tja, vanaf Loenhout kan ik je wel meenemen, helaas, zul je daar weinig aan hebben he
    In harmonie rijden met je paard, rij Barefoot
    <!-- w -->http://www.barefootsaddle.be<!-- w -->

Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten