Wat houd het avondprogramma juist in?
Dat kan ik nergens terug vinden op de site.
Wat houd het avondprogramma juist in?
Dat kan ik nergens terug vinden op de site.
that's a surpriseeOorspronkelijk Geplaatst door skey
komik vinden op de site
datvroeg ik me ookal af.
leuk, een verrassing
on-line zijn er geen kaarten meer te bsetellen.
is er een beperkt aantal mensen dat binnen mag? of kun je er gewoon naartoe rijden?
ik kan nl nergens vinden of de kaartenverkoop beperkt is.
Kom maar langs bij de stand!
Ik probeer wat snaai-goed mee te nemen, koekjes of wat anders te snoependrinken zal helaas niet gaan, dus dat moet je zelf meebrengen of daar kopen uiteraard.
Er zijn voor de zondag zo'n 400 kaartjes verkocht en maandag 350 (online te zien) en er zijn dus nog ruim 1100 kaartjes over. Hopelijk komen er ook nog heel wat mensen die pas op de dag zelf hun ticket kopen.
Ik sta in de stand bij Spirithorses en Eddy Druppel (een andere Eddy) met een bord van Paardnatuurlijk ook voor/in/naast de stand. Niet alleen EquiPlay dus. Maar vast wel te herkennen
![]()
Pffft Eddy..... jeeeee succes dan![]()
zover ik kan zien zijn er al 1100 verkocht via internet. 2200 voor allebei de dagen.
ik ga wel proberen omvia die ticketservice nog kaarten te krijgen en ik ga wel even equistyle mailen met mijn vraag.
Hahahaha, ik heb ook zo`n beeld van hem idd. Het is vast een hele leuke lieve manOorspronkelijk Geplaatst door trea
Die gedachte stuur ik voor Evi het universum in!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
dan zie ik jullie ook want heb ook precies dat schemaOorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
goed dus beide dagen is het afspreek punt bij evi tijdens de middagpauze (wel aub in het begin van die pauze anders sta je heel die pauze bij evi te vervelen)
Nee, dat is het aantal kaarten dat nog over is. Ze begonnen met 1500...Oorspronkelijk Geplaatst door carola1
ik kom de maandag samen met een stalgenootje... heb er zin in... alleen die 2 uur en 9 min (volgens de routeplanner) rijden... pffff ik hou niet van autorijden...
héhé voor mij is het 2,5 uur rijdenOorspronkelijk Geplaatst door maya_longlane
Dus nog wat langer dan jij
maar kom dan ook uit het verre limburg
hahaha
héé leuk! Mij ga je vast wel herkennen aan mijn witte boxerOorspronkelijk Geplaatst door simone.vdm
Die hond valt overal op
![]()
Misschien ga ik toch ook wel... nog een beetje Irwin kijken...
Zie wel, misschien tot daar!
May the horse be with you!
Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
....wij komen van maastricht, samen rijden? wahahaha wat grappig
Maaike en ik zijn er op zondag! T'is alleen wel een takke end rijden, helaas... Het is dat Chris komt, want anders was ik echt niet gegaan![]()
Bladwijzers