voor verkoop (kaartjes voor dat je bij de ingang van het event staat bestellen
en adk staat volgens mij voor aan deur verkoop, dus pas kaartje kopen als je daar bent.
voor verkoop (kaartjes voor dat je bij de ingang van het event staat bestellen
en adk staat volgens mij voor aan deur verkoop, dus pas kaartje kopen als je daar bent.
kun je die kaartjes nu nog bestellen via internet? het is wel kort dag he? sturen ze die dan nog op? of moet je ze uitprinten? of ergens ophalen?
iemand enig idee?
sturen ze op (komen dus nog wel verzendkosten bij) je zou het beste even kunnen bellen naar die ticket service van hun om te informeren.
Ik kom ook!!! IK ben herkenbaar aan:P blond haar lang halvewege me rug en onze hond,, en weimaraner (zie forumplaatje) Ennuhh waar en wanneer is het afspreekpunt (A)
uh het avond programma is zeer centraal maar laat op de dag dus zou zonde zijn... ik dacht eerst aan het info punt op equistyle maar toen ik hoorde dat evi met haar stand ook bij equistyle staat is dat misschien een beter idee?
ik hoor het wel, als iedereen het ermee eens is kunnen we een passende tijd afspreken![]()
Lijkt me een héél goed idee om daar af te spreken... Dan kan 'k ineens ook eens tussen die spulletjes snuffelen![]()
wat dacht je van mij![]()
Okee bij eveline
HOelaat en welke dag (A) ik ben er alle dage
Misschien kunnen we 's morgens ofzo afspreken? of eventueel 's middags... Ik heb gezien dat er 's middags een pauze is van een uur...
lijkt me een goed plan in de middagpauze, ik ben blij dat ik beide dagen ga want ik wil alles wel zienOorspronkelijk Geplaatst door willeke
![]()
en de zondag gingen de meeste mensen he?
ik zou ook graag alles willen zien, maar helaas is dat niet mogenlijk... maar 'k heb wel al een strak schema opgesteld van de dingen die ik wil zien...![]()
Wat ik graag zou willen zien:
Chris Irwin - EAPD
Silke Vallentin - Parelli anders
Chris Irwin - Horse power
Lezing van Eddy Modde en Silke Vallentin: "Love , language, leadership"
Emiel Voest - freestyle trainingsmethode
enne dat zijn zowat de zaken die ik ZEKER graag zou gezien hebben!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Hé leuk! Ik heb hetzelfde schema als jij!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
![]()
dan kunnen we de hele tijd bij elkaar staan
![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
héhé idd![]()
Bladwijzers