Oorspronkelijk Geplaatst door *Sylvia*
![]()
Heee F6, kom aub op zondag!!zou het zo erg vinden als ik je zou missen!
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door *Sylvia*
![]()
Heee F6, kom aub op zondag!!zou het zo erg vinden als ik je zou missen!
![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
@Skey Hannek en ik gaan het er onderweg vast over hebben wanneer we jouw kant uit gaan om Aramis te bewonderenIk hou het effe in de pijling!
Enne de zondag.....tja ik zal Hannek even op dit topic wijzen. Dat alle Belgische forummers liever hebben dat we de zondag komen![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
ik kan iedereen zien
![]()
héhé als je een witte boxer ziet met een klein meisje, dat ben ikkehahaha
![]()
Ik kom op zondag. Ik wil zeker de demo van jossy zien over jonge paarden... Verder wil ik silke valentin zien en hopelijk ook chris irwin... Ik ga ook een schema opstellen denk 'k![]()
@willeke: dan ga ik je zeker tegenkomen! Ik kom ook op zondag en wil ook de 3 dingen zeker zien die jij opgenoemd heb!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Heel misschien komen we wel de zondagHanneke moet alleen nog een stalgenootje lief aankijken om de paardjes voor haar op het land te zetten. Als dat lukt dan zijn we er zondag ook bij
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
[size=99px]Ik...kan....het....niet.....inhouden!! Het is sterker dan mezelf...Hier komt mijn....[/size]Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
[size=99px]VREUGDE UITBARSTING!!!!![/size]
![]()
![]()
Groetjes
Ariane xxx
Nog niet te hard juichen Arianewant als Hannek niks kan regelen komen we de maandag....dus even duimen dat er een lief stalgenootje te vinden is
![]()
*duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim...*
Fingers crossed!
Groetjes
Ariane xxx
even een vraagje tussendoor,
ik wil ook graag gaan, maar bij het bestellem van de kaartjes kun je kiezen tussen: vvk en adk.
kan iemand mij vertellen wat het verschil is?
vvk = voorverkoop dus vooraf kopen via internet
adk = aan de kassa, dus ter plaatse kopen (is duurder)
Voorverkoop : 9 euro (moet je bestellen via site)
Aan de kassa : 14 euro, kan je ter plaatse kopen, de dagen zelf.
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
oohh, hahahaha, ja zo simpel had ik nog niet gedacht.
bedankt![]()
Graag gedaan![]()
En twee antwoorden tegelijk, das nogal service he![]()
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
ja, perfecte service hoor![]()
Bladwijzers