Ik zou ook zo graag alles willen zien... waarschijnlijk kom ik niet verder dan mijn stand...whaa
Ik sta met Barefoot achterin de gang links geloof ik.
Ik zou ook zo graag alles willen zien... waarschijnlijk kom ik niet verder dan mijn stand...whaa
Ik sta met Barefoot achterin de gang links geloof ik.
In harmonie rijden met je paard, rij Barefoot
<!-- w -->http://www.barefootsaddle.be<!-- w -->
helaas niet nee, achja dan maar volgend jaar, dan heb ik zelf een auto![]()
oooh da's wel jammer!!!! ik zou eventueel wel eentje willen voor zondag... maar ik graak daar niet met m'n werk...
Als je alleen ging en je in hasselt raakte kon je met mij mee rijden...
Ik heb maar 1 passagiersstoel in mijn auto (lichte vracht)
hasselt ligt best dicht bij maastricht toch? moet ik ff nazoeken, blijf jij een een hotel of ga je 's avonds weer terug?
ik ga 's avonds weer terug want ik moet maandag werken.
Hasselt ligt inderdaad niet zo ver van maastricht af... Dan zou je eventueel toch al 1 dag kunnen gaan. Moest het je interesseren pb je maar. Dan kunnen we wel iets afspreken
Zie jullie zondag!
Yeah!![]()
May the horse be with you!
Joepie, karianne komt ook!!!! Tot zondag!
My favorite kontbuddy!![]()
He leuK!
Whihi, de kont-buddies gaan meeten
Komen jullie allemaal langs? Ik kan niet zoveel rondlopen daar, dus hoop maar dat jullie naar mij willen lopen![]()
yes sir, euh, miss!
Inderdaad leuk joh.
Kom je ook kijken naar de cursus met Chris op woensdag en donderdag?
Helaas dat dan weer niet, alleen zondag de demo's van Chris en anderen.
Ben benieuwd naar je lessen!!
Tot zondag iedereen !![]()
En speciaal voor Ariane .. nog maar 2x slapen![]()
![]()
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
KIM! En EVELINE! En KARIANNE!!! FRANCES!! NACINO & MAAIKE!!! Waaaaah ik word knetter denk ik! Kim, Eveline enFrances zal ik ongetwijfeld herkennen, maar Karianne...? Zal jij mij herkennen? Ik doe iig een naamkaartje aan, dus als je me ziet, ontwijk me niet!
En Nacino en Maaike..hetzelfde geldt voor jullie
Dankje Sylvia!Oorspronkelijk Geplaatst door Sylvia
![]()
Nouja..ik betwijfel of ik in die 2 nachtjes nog veel zal slapen
Natuurlijk zal ik je herkennen! Wij hebben elkaar toch al ontmoet op die playday bij Mieke, ishetniet?Oorspronkelijk Geplaatst door Willeke
@Simone: gaaf joh dan zie ik jou dus ook! Zegguuh, ik vrees dat ik je niet zal herkennenof mss vaag..maar ik doe een naamkaartje aan én je kent m'n gezicht wss al wel (zie ITP)...
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Echt een feest dag voor Ariane zondag![]()
Denk je dat je mij en Hanneke ook zal herkennen?
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
![]()
![]()
![]()
daarnet bevestiging gehad van de baas, zondag is in orde!!! whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik mag zeker zijn da'k naar equistyle kan
Bladwijzers