Ik heb maandag ook een leuk dagje gehad. Ik heb niet zoveel forumleden ontmoet, spijtig, maar langs de andere kant heb je dan meer tijd om alle demo's te zien.
Ik heb het begin gezien van Annemarie (Monty). Zei deed een geweldige uitspraak:
" Ik pretendeer niet dat ik alles weet en dat alles wat ik doe het enige juiste is. Veel lesgevers zeggen dat je alles moet vergeten wat je weet en dat zij je zullen zeggen wat je vanaf nu moet doen. Maar ik wil dat jullie alles onthouden wat jullie al weten en dat je daar verder op bouwt."
Ik vond dit een wow uitspraak. Ik heb de demo niet uitgekeken omdat dit niet echt mijn ding is.
Daarna heb ik de visible rider gezien. Echt ongelooflijk interessant. En ik ga vanaf nu van diagonaal wisselen door twee keer recht te staan ipv twee keer te blijven zitten. Een goede rechtrichtoefening voor het paard. Chirs Irwin was natuurlijk ook geweldig, soms wat moeilijk te volgen als je nog geen dvd van hem gezien hebt. Centerd riding sloot bij mij het rijtje af, dit blijft voor mij nog iets waar ik ooit les wil in krijgen.
Een bezoekje aan de kooptent eindigde in een Cook hoofdstel en string en touwhalster, dat laatste natuurlijk van de stad van Equiplay.
Een vol hoofd, lege geldbeugel en benzinetank was het gevolg van deze dag
Bladwijzers