Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Equifyt 'kopers' gezocht omgeving Didam (Gelderland)

Equifyt 'kopers' gezocht omgeving Didam (Gelderland)

[b]Welke mensen zijn eventueel geïnteresseerd in afname Equifyt voer in mijn omgeving (Didam-Arnhem/Doetinchem), het dichtsbijzijnde verkooppunt bevindt zich momenteel in Ossendrecht > zo'n 180km (te) ver .

Ik heb met Kris Marneffe van Equifyt gesproken en met hem overlegd dat ik zou navragen of er misschien meerdere mensen in mijn omgeving geïnteresseerd zijn in Equifyt, zodat er misschien een verkooppunt in onze omgeving kan worden opgericht. Ik voer zelf de 'Herbs' brok als aanvulling.

Kijk voor meer informatie eens op http://www.equifyt.com.
    Equifyt voedersamenstellingen bevatten geen 'volume' makende stoffen als vlaskaf of strokapsel, geen toegevoegde melasse e.a. stoffen die de gezondeheid schade kunnen toebrengen. EquiFyt is niet het "zoveelste" paardenvoeder op de markt, maar is volgens een uniek concept samengesteld. Polariteit of elektromagnetische geladenheid van paard en voeder staan hierbij centraal.

Hoop snel van jullie te horen!

Groetjes,

Loes & Macky
    ...... Don't worry, be happy!!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Re: Equifyt 'kopers' gezocht omgeving Didam (Gelderland)

heeeeeeeeeeeeeeey Loesje!!!

Zoals je al weet, ik doe mee!!!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Equifyt 'kopers' gezocht omgeving Didam (Gelderland)

ik heb al heel vaak getracht contact op te nemen met hun maar krijg nooit antwoord op mailtjes en telefonisch krijg ik ze ook niet te pakken , bendus erg geinteresseerd maar woon in het noorden van het land

Bladwijzers

Forum Rechten