Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Damme - 27 en 28 mei...Vervoer en overnachten?!

Damme - 27 en 28 mei...Vervoer en overnachten?!

hallo,

Ik wil ook erg graag naar de twee NH - dagen.Het is echt een erg leuk programma, dat ik zeker niet wil missen!

Nu heb ik alleen twee problemen: Ik woon in groningen en heb geen auto. Ik ga met het openbaarvervoer. Maar dan ben ik minstens 8 uur onderweg.

Ik vroeg me af of er misschien meer vanuit groningen(het noorden) reizen en of er eventueel een plekje voor mij vrij is.
    Alleen reizen is nooit leuk en met allemaal NH -ers onder elkaar, wordt het altijd gezellig!

Mijn tweede probleem;
    Ik heb al verschillende sites bezocht, maar kan geen plaats vinden om te overnachten. Een Camping of Hotel maakt niet uit, maar op die dagen zit alles vol of het is erg duur. Ik hoop dat iemand een (betaalbaar) plekje weet vlakbij Damme.

Groetjes Sanne

Re: Damme - 27 en 28 mei...Vervoer en overnachten?!

in gent is een f1 hotel (is wel een uur met auto vanaf brugge weet niet hoe dat zit met de trein) en verder zou je eens kunnen kijken op http://www.booking.com heb ik mijn hotel ook geregeld en zit wel wat betaalbaars bij..

vervoer kan ik je helaas niet mee helpen, succes!

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

probeer eens bij de jeugdherberg(en) in Brugge. http://www.vjh.be of stuur eens een pb naar een van de belgjes in de buurt. Er zitten er wel een paar daar, misschien hebben zij wel een plekje vrij.

Ik woon helaas een beetje uit de buurt van Damme! Succes
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

harstikke bedankt!

Ik ga zeker zoeken op deze sites.
    Ik hoop dat het lukt.

wie weet tot volgende week!

In de jeugdherberg is het gelukt!

Ik had de vorige keer alleen maar bij hotels, kampeerplaatsen enz. gekeken.

echt harstikke bedankt! waarschijnlijk gaat nu toch alles nog door!!

Bladwijzers

Forum Rechten