Ben bang van niet... het is er zeer 'normal' en totaal prestatiegericht. Need I say more..?
Ben bang van niet... het is er zeer 'normal' en totaal prestatiegericht. Need I say more..?
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
helaas begrijp ik je helemaal
Op zich maakt dat niet uit natuurlijk.
Alsof Martien op onze oude stal NH georienteerd was![]()
NOT
Ik ben benieuwd, alvast onwijs bedankt Sophie!
Zal ik verder contact opnemen of wil jij nog verder praten?
May the horse be with you!
Hij heeft naar mijn weten nog niet terug gebeld, maar ik was eerlijk gezegd gisteren ook niet heel erg goed berijkbaar. Ik verwacht vandaag toch nog een telefoontje van hem.
Mafhaf ik PB je even.
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Nee hoor, je hoeft niks te zeggen, alleen even je eigen onderschrift lezen.Ben bang van niet... het is er zeer 'normal' en totaal prestatiegericht. Need I say more..?![]()
![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
... waar jij dus kennelijk niet veel van snapt![]()
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Hmm Putten is voor mij ongunstig. Als ik binnendoor rijd doe ik er bijna 2 uur over volgens de routeplanner en over de snelweg via Utrecht heb ik grote kans op files.
Op zondag toch niet?
Je kunt vanaf Utrecht bij amersfoort richting Barneveld gaan. Bij de afslag Barneveld-Noord en Voorthuizen sla je af en rij je richting voorthuizen. Dan kom je op een grote kruising met verkeerslichten en rij je gewoon rechtdoor. Dan rij je langs een kerk waar je rechts af richting putten rijd. Dan ben je op de voorthuizerstraat. Die volg je een aantal kilometers en dan moet je (volgens mij maar dat weet ik niet heel zeker) Bij de drankhandel het melkmeisje (is aan de linkerhand op een wat grotere kruising) sla je links af en dan ben je er bijna.
Beste mensen ik heb weer contact gehad met die man!
Hij vind het prima als we gebruik willen maken van de bak. Hij zorgt er voor dat de bak verder leeg is en er netjes uitziet. Maar de kosten zijn net ietsje hoger dan de andere bak. Deze man vraag 75 euro.
Ik zou het met jullie overleggen en dan zou ik nog contact opnemen.
Okee dan!!
Is dat 75 euro voor de hele dag??
Of de middag.
Lastige is dan, dat we afhankelijk van de inschrijvingen, het bedrag tussen 4, 5, soms 7 mensen moeten verdelen. En dat op voorhand dat dan nog niet helemaal bekend is...
En als we maar 6 lessers hebben, waarvan 3 in Voorthuizen, dan vervalt de les, want dan wordt het 25 euro p.p. voor de mensen die in die bak lessen.
Het mooiste zou zijn als we een prijs p.p. kunnen afspreken.
En op zich hoeft de bak niet per se voor ons alleen te zijn...
Scheelt misschien ook nog?
Ik bel hem maandag wel even.
Misschien kun je per uur betalen.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ja, ook strak plan!
Ja dat zou ook een optie zijn. Ik heb hem gezegd dat ik niet heel precies wist hoeveel mensen er zouden zijn, maar dat we ongeveer uit moeten gaan van 12.00 tot 18.00. Maar misschien kun jij hem inderdaad eventjes beter bellen en zeggen dat jij verder de organisatie op je neemt, en dan verder afhandelen als iedereen het hier ziet zitten.
Eens!
Dus, iedereen: roepT!!
Saskia: valt het mee nu je het file idee kunt laten varen wegens zondag?
Anderen??
Bladwijzers