Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 38

Topic: Nieuwe lokatie Wimlessen "Lunteren" UPDATE! GEVOND

Nieuwe lokatie Wimlessen "Lunteren" UPDATE! GEVOND

is er niet een bak van de verening af te huren? In Putten, Voorthuizen, Barneveld, Nijkerk, enz. enz. zitten overal vereningingen die hun bakken wel verhuren. Opzich mag het ook best bij ons in de bak gehouden worden (moet het alleen wel even overleggen met moeders ) maar dat is geen overdekte rijbaan en we zijn het huis aan het verbouwen.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Re: Wimles Voorthuizen/Lunteren 3 juni 2007

Ja, ben er mee bezig.

Ik hoopte dat jij je ineens bedacht dat je nog een suikeroom om de hoek had wonen met een 25x60 binnenbak die hij nooit gebruikte.

May the horse be with you!

Hebben jullie iets aan een 20x40 bak of is dat te klein????? Anders stel ik mijn weliswaar buitenbak ter beschikking...... in Hoevelaken ook redelijk centraal!!! Kijk maar of jullie hiervan gebruik willen maken...

We zoeken een binnenbak.... maar dank je voor je aanbod!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

lukt het met zoeken? als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel. als het 3 juni mooi weer is kunnen we ook wel even die dag de lessen ergens in een buitenbak doen, het is natuurlijk wel kort dag....

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Ja, ben er mee bezig.

Ik hoopte dat jij je ineens bedacht dat je nog een suikeroom om de hoek had wonen met een 25x60 binnenbak die hij nooit gebruikte.
    Whahaha nee helaas, mijn famalie woont vrij wel allemaal in het buiten land. Maar ik kan opzich wel eens rond vragen als je dat wilt. Ik ken hier wel een aantal ruime binnenbakken in de buurt. Maar in denk niet dat het allemaal gratis is.

ik wil trouwens opzich best wel vandaag eens rond vragen. Ik ben toch vrij vandaag, en morgen ook. Mar dan moet ik wel weten wat er wel en niet kan.

Als je wilt, graag!

In Lunteren werd ook gewoon betaald hoor, 8 euro p.p. voor gebruik van de bak, en de bak was op zich gewoon vrij voor andere pensionklanten. Gaf daar nooit problemen, omdat het zo rustig is.

Afhuren zal al snel te duur zijn...

Meestal hebben we ongeveer 3 lessers in Voorthuizen en dan nog 5 a 7 elders. Zoiets, voor het idee.

Als je wat rond wilt vragen naar mogelijkheden en tarieven, dolgraag!
    Dank je wel!!

plekje waar ik het wel kan vragen is:

http://www.stalvanbortel.nl/
    Weet niet of ze het willen hoor, maar dit is een stal ten zuiden van putten. Mooie locatie.

Wat vinden jullie hier van?

ik heb ze gebeld, en die man vond de zondag geen probleem. Hij wilde het allemaal eventjes op een rijtje zetten en hij bend me vandaag terug. Maar de locatie is dan niet in lunteren dus, maar tussen putten en voorthuizen, is dit voor mensen een probleem?

Oww... die lui ken ik wel, zijn absoluut niet Nh georienteerd.. een vriendin van mij heeft daar stage gelopen
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Onimmemansje
    ik heb ze gebeld, en die man vond de zondag geen probleem. Hij wilde het allemaal eventjes op een rijtje zetten en hij bend me vandaag terug. Maar de locatie is dan niet in lunteren dus, maar tussen putten en voorthuizen, is dit voor mensen een probleem?

Voor ons is het geen enkel probleem. We moeten toch met de trailer op pad, maakt niet uit waar heen. Heb je het nog over het tarief gehad?

De man klonk aan de telefoon niet onvriendelijk en zeker ook niet negatief over klassieke dressuur. Ik heb wim vonck ook nog genoemd, maar die kende hij niet. We hebben het ook over het tarief gehad en hij klonk ook daar niet negatief over. Wel wilde hij nog heel even na denken en hij laat het vanmiddag weten.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Oww... die lui ken ik wel, zijn absoluut niet Nh georienteerd.. een vriendin van mij heeft daar stage gelopen
    Misschien wordt hij op ideën gebracht als er op deze manier met paarden wordt omgegaan in zijn bak.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

ik ben benieuwd. misschien wordt hij idd wel op ideeen gebracht en het scheelt dat wim ook les geeft in klassieke dressuur, ligt misschien wat meer in zijn straatje dan het grondwerk wat wel elke keer doen........

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten