Deze pony staat al minstens een jaar met zulke ballen. Nou ja.. ballen.. het is gewoon één grote zak![]()
Het is een welch pony´tje, nét een maatje groter dan een shet.
![]()
Deze pony staat al minstens een jaar met zulke ballen. Nou ja.. ballen.. het is gewoon één grote zak![]()
Het is een welch pony´tje, nét een maatje groter dan een shet.
![]()
Volgensmij is dat écht niet normaal, heb 't iig nog nooit gezien zo erg.
Het lijkt wel een stier!!!
Typisch geval van Scrotum Elefantus gok ik?
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Is dat een ziekte Jossie? Zou ik de db moeten inschakelen of zo?
Ik ken dit fenomeen eigenlijk alleen bij mensen, mannen wel te verstaan. Ik weet dat het bij mannen enorm pijnlijk is, maar niet wat het ook alweer veroorzaakte. Is er een gesprek mogelijk met de eigenaars van dit dier? Misschien dat zij er van weten en wellicht niets te behandelen valt. Ik zou niet acuur de db hierop afsturen, aangezien die ook geen kennis van dit soort zaken hebben...
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Lijkt me niet normaal...
Is dit een hengst of een ruin?
Ja... hoe kan je dat zien?Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Euh ja dat is nogal lastig, maar misschien ken je het paard/de eigenaar en weet je het?
Nou ja niet dus kennelijk.![]()
Begrijp ik goed dat jij ongevraagd foto's hebt genomen van een anders paard en dit paard en diens conditie op het internet bespreekt?
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Is dat erg dan?Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Het paard is nogal onherkenbaar en wie de eigenaar is, is al net zo duister...
Ik weet niet of dat erg is. Ik vraag me altijd af hoe ik me zou voelen als iemand dat met Poca deed. Zeker als je de db er bij zet.
Eh ja. Ik ken de eigenaar niet, de pony staat op de fietsroute naar school. Ik maakte me zorgen, maar heb werkelijk geen idee of dit normaal kán zijn. Het is ook lullig (stomme woordkeuze) om één of andere instantie in te schakelen als het niets inhoudt. En niets doen is ook zowat..Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Wat zou jij doen?
Enne.. ik heb bewust geen foto´s genomen van het hele paard, alleen van het "geval".
Helemaal eens, ik begrijp dat je ongerust bent, gelukkig ook maar. Ik leef volgens de regel 'praat je over iemand, praat je met iemand.' Dus wat ik zou doen, is naar de eigenaar gaan. En zeggen, hee, goh, ik maak me ongerust.Het is ook lullig (stomme woordkeuze) om één of andere instantie in te schakelen als het niets inhoudt. En niets doen is ook zowat..
Wat zou jij doen?
ik zou uitzoeken wie de eigenaar is en dan met hem erover praten en eventueel inlichten over dit want misschien is het zo iemand die niet naar zijn pony omkijkt ofzo en het nog niet heeft gezien.. Misschien dat de buren van de wei of mensen die in de buurt ervan wonen weten wie de eigenaar is.
een tijd geleden stond hier aan het einde van onze straat een pony en een ezel in een wei,vol klitten en schimmel en lange hoeven,en niemand wist van wie ze warenuiteindelijk heeft iemand (ik weet niet wie) de dierenbescherming erbij gehaald en die kwamen de 2 verzorgen en erna heb ik de dieren niet meer teruggezien...
Oké.. bedankt voor jullie reacties.Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Ik zal een briefje op het hek achterlaten met mijn telefoonnummer.
Bladwijzers