Goede beslissing Trea! Man,wat een joekels! Die heeft zeker een abces daar ofzo. Arm dier!
Goede beslissing Trea! Man,wat een joekels! Die heeft zeker een abces daar ofzo. Arm dier!
Ik dacht eerder een tumor..
Surrender to fun!
of een breuk....
of een oude torsio
[size=99px](hihi lijkt wel een nieuw huiskamertopic)[/size]
May the horse be with you!
Ik heb men boek erbij genomen"handboek paardenziekten in woord en beeld". Hier staat een prent in die jouw foto kon zijn. Uitleg: Infectie van de schacht veroorzaakt oedeem en zwelling, algemeen voorkomend bij het ouder worden en schade aan de binnenkant van de voorhuid of penis.
vergt wel behandeling natuurlijk
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
ziet er pijnlijk uit :s
Save a horse, Ride a cowboy
Weet je al meer,Trea?
Nee. De eigenaar heeft niets laten horen, ondanks dat ik tot 3x toe een nieuw briefje heb gehangen met mijn tel. nr.
ik laat het maar zo.
of misschien toch maar eens bellen naar de db.die kunnen misschien wel de eigenaar achterhalen.
dit is sneu voor het dier,
en kan me voorstellen frustrerend voor jou elke keer als je erlangs komt.
Zou ik wel hebben iig.
als db gaat onderzoeken is niet altijd de eig de zwatre piet zeker niet als die een goede verklaring heeft,en zo niet dan wordt tie op de vingers getikt .
net goed dan.
de db komt liever een keer voor nietsals een keer te weinig ,weet ik uit ervaring
een dag zonder paardjes is een dag niet geleefd
Bladwijzers