Hey,
Bij het grondwerk lukte het van in het begin altijd heel goed om samen met Shiva te draven, ze bleef altijd mooi achter mij en zo. Maarrr... ze heeft nu de laatste dagen de slechte gewoonte gekregen mij altijd te willen voorbij steken. Als ze voorbij steekt verander ik direct van richting zodat ze toch achter blijft, maar dan in die korte bochten begint ze te bokken en galopperen en steigeren en alles wat je maar kan bedenken. Ik blijf gewoon door'draven' en als ze dan weer mooi achter mij loopt (Ã*ls...) dan gaan we naar stap. Nou is dit wel heel vervelend hoor en ik vind het erg raar dat ze dat nu plotseling begint te doen.
Wat ik ook al van in het begin doe als ze me voorbij wil is met het uiteinde van mijn lijn draaien, maar daar blijkt ze nu de laatste dagen erg bang van te zijn. Deze avond ongeveer drie kwartier gefriendlied met dat touw en met het zwiepen ervan en zo, gaat goed, maar als ik dan eens iets anders doe en na tien minuten weer probeer met het touw te draaien is ze weer bang
.
Iemand raad/tips/...?
xxx julie
Bladwijzers