En wat als.....
.... je paard het helemaal niet erg vind om tegen de stick aan te lopen
.... je paard het zelfs niet erg vind om er een knal mee te krijgen (of meer)
.... je paard het nu als een uitdaging ziet om tóch die stick tussen zn tanden te krijgen
.... je paard zich er razendsnel doorheen ramten vervolgens rondjes om je heen scheurt tot je stopt met een poging tot disengagen
Ik heb namelijk net een deprimerende sessie grondwerken achter de rugVolgens mij is borus me aan het trainen

en vervolgens rondjes om je heen scheurt tot je stopt met een poging tot disengagen
Volgens mij is borus me aan het trainen
Antwoord met Citaat
alsjans dat ik die kon wegwerken voor iemand me weer op de hielen zat (ik zal geen namen noemen zenne
)

uit evenwicht he...
Voorbeeldje, ik sta zn hoefjes uit te krabben en hij zit aan mn jas te trekken, dus gebruik ik de block eigen kont schoppen in een poging tot voorkomen... Het resultaat is dat ik hem tegen zn bekkie schop, meerdere keren; hoe vaker, hoe dichter hij naar me toe komt. Dan knippert hij met zn ogen en trekt zn lip op om mn been te pakken te krijgen met zn tanden. Dan moet ik ook wel lachen (ziet er zooo suf uit), en ik vind het niet leuk dat ik hat idee krijg dat ik mn paard schop, dus stop ik en duw ik hem weg en ga uit de buurt van zn tanden staan.
maakt dat het weer allemaal goed. 

Bladwijzers