Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 19

Topic: lasso aan zadel vastgemaakt

Forumlid stijn's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

lasso aan zadel vastgemaakt

Ik wou al altijd mijn lasso aan mijn zadel vastmaken 'zoals het moest', na niks op het internet te vinden of alleen maar onduidelijke of fotos die net niet duidelijk genoeg waren. Gewoon naar de baas van de ranch gestapt, en gevraagd... bleek wel moeilijker dan ik dacht! moest ik zelf gaan boren in mijn boom enzo, maar ik wou em ook niet naar de zadel maker doen...

dus veter gekocht, concho gekocht (8euro wtf!), rosetteje gekocht en ten slotte een D-clip... na wat boorwerk en een half uur draaien omdat verdomde ding erin te krijgen is dit het resultaat en ik vind het wel mooi!!

heb ook al een paar keer geworpen van haar rug en ze vind het helemaal niet erg

hmm ben je zeker dat dit geen monster is baas? huh wat mee men rug op?

ik voel me net dat paard uit het boek van Parelli

"PHOE" everybody knows my left side is prettier than my right!
    Save a horse, Ride a cowboy

Re: lasso aan zadel vastgemaakt

Ziet er wel MEGA echt uit, ja!

May the horse be with you!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ik zie alleen kikkers
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forumlid stijn's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

kan zijn dat dat aan je browser ligt... soms lukt het niet altijd met firefox... internet explorer heeft normaal altijd troef bij zulke dingen.. heb het hier ook al meegemaakt dat het ene wel lukte en het andere niet..

Hier op dit forum lukt imageshack gewoon niet. Ligt niet aan browser oid. Alleen degene die de foto's plaatst kan ze zien.
    Ik weet (bijna) zeker dat Mafhaf ze ook niet ziet. Haar reactie is een typisch vrouwelijke. (denk ik hoor..)
    Vraag aan een chagerijnige vrouw hoe ze zich voelt en ze zal zeggen: FIJN! (je weet wel met zo'n ondertoon)

Stijn.. jij bent een mannelijk persoon zeker?

Forumlid stijn's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

mmm wat heeft me verraden?

nu wel als imageshack NIET werkt op dit forum, dan mag de uitleg die op dit forum staat om via imageshack foto's te posten die ik zo plichtsgetrouw heb opgevolgd er wel dringeuuuuuuuund afgezwierd worden

zal sebiet effe proberen om via andere site dan te doen...

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door stijn
    mmm wat heeft me verraden?

nu wel als imageshack NIET werkt op dit forum, dan mag de uitleg die op dit forum staat om via imageshack foto's te posten die ik zo plichtsgetrouw heb opgevolgd er wel dringeuuuuuuuund afgezwierd worden
    HAHAHA je foto??

Ahh die info is nog van "vroegah".. toen lukte het nog wel met imageshack. Dit probleem is op een gegeven moment gewoon ontstaan en nooit meer weggegaan

Forumlid stijn's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

NèH! ik heb het systeem verslagen aaaaaaaaaaaaaaa denkik toch... anyway mijn paard ruled toch BIG TIME

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    HAHAHA je foto??
    nochtans mijn lang haar had je kunnen foppen , maar wat een slimmerds hier

Ahh die info is nog van "vroegah".. toen lukte het nog wel met imageshack. Dit probleem is op een gegeven moment gewoon ontstaan en nooit meer weggegaan
    er zijn zoveel problemen die ontstaan en nooit meer weggaan... humhumWIELERTERRORISTENhumhum

JAAAAAAAAAAA!! cool man! Heel profi!
    Wel een contrast hè.. zo'n helemaal opgetuigd cojbojpaard (met borsttuig en al) en dan zo'n touwhalstertje wordt toch tijd voor een stoer leren hoofdstel hoor

Gebruik je die lasso ook tijdens het rijden? (kalfjes vangen uit buurman's wei en zo? )

Weet je wat ik me nou altijd afvraag als ik Pat zie rijden met dat ding? Is dat niet lastig? Zittie niet in de weg?

barbarosa
    Guest

ziet er cool uit
    kunde zo echt met een lasso gooien? ik bedoel dat ge zo een cirkel in de lucht hebt..
    kun je dat normaal ook niet gewoon rond de zadelknop hangen?aangezien je een westernzadel hebt.

ik had vroeger eens een "lasso" gemaakt van strokoorden en mijn hond er mee kunnen vangen hehe maar kan er eigenlijk niet mee gooien

Ik kan en kon de foto's wel zien hoor!

May the horse be with you!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Ik kan en kon de foto's wel zien hoor!
    Whahahaha.. echt?
    Dan heb ik me vergist.

Ik dacht dat niemand imageshack kon zien. Is het geen forumprobleem dan?

Nu zie ik ze ook. Is mijnalbum nu.

Forumlid stijn's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Nu zie ik ze ook. Is mijnalbum nu.
    nee MIJN album hihi

en ja ik kan er van op de grond al 'vrij' goed mee gooien, maar het is wel iets wat je zeer goed moet onderhouden, die 'feel' ben je snel kwijt...
    maar vanuit het zadel wordt het wel andere koek, na twee keer gooien gewoon wat verder op de grond om te zien of ze het erg vond, had ik al int oog dat dat andere koek gaat zijn maar voor ik daar iets mee onderneem moet ik er eerst extreme friendly game mee kunnen doen...

en ja ik kon em gewoon ook over mijn top hangen, maar dan valt ie er af in draf of schuift hij open of wipt ie erover... ik was echt op zoek naar de 'correcte' manier (ale 'een' correcte manier) ik zal het zo zegge

mijn nieuwe camera kan filmpjes maken, dus ik kan me voor de liefhebbers misschien wel een belachelijk maken voor de drinkton

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door stijn
    mijn nieuwe camera kan filmpjes maken, dus ik kan me voor de liefhebbers misschien wel een belachelijk maken voor de drinkton
    Ik wacht
    Ik heb ooit toen ik een jaar of 13 was op ponykamp lasso les gehad, maar het valt echt niet mee
    Leuke outfit heeft je paard

Forumlid stijn's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

JAAAAAAAAAAA!! cool man! Heel profi!
    Wel een contrast hè.. zo'n helemaal opgetuigd cojbojpaard (met borsttuig en al) en dan zo'n touwhalstertje wordt toch tijd voor een stoer leren hoofdstel hoor

Gebruik je die lasso ook tijdens het rijden? (kalfjes vangen uit buurman's wei en zo? )

Weet je wat ik me nou altijd afvraag als ik Pat zie rijden met dat ding? Is dat niet lastig? Zittie niet in de weg?
    ik vind het juist koel met zon halstertje, maar ik heb een leren hoofdstel hoor, volledig zelfde dark oil kleur compleet met curb bit en curb chain, en ik kan er zelfs de teugels van plek veranderen zodat ik een snaffle heb

zit niet echt in de weg, niet echt last van... net zoals zadeltassen... maar cowboys galopperen niet echt met lassos aan hun been tegen ze aant galopperen zijn hebben ze die al lang vast in hun handen om kalfjes te vangen , meestal gingen ze in een snel drafje naar de plek waar ze moesten zijn om hun werk te doen... hoedanook zelfs galop is geen probleem..

buurman heeft wel geitjes... vroeger kwamen die ook op het erf, maar sinds onze sioux er staat durven ze niet meer die ging er echt altijd achter jagen !

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten