Nu we een goed zadel hebben, wil ik ook wel lekker comfi zitten. 'K ben dus op zoek naar een seastsaver.
Maar er zijn er zoveel.
Hebben jullie ervaring met een bepaalde seatsaver, zoals wol/bont/nepbont/gel/enz.?
Nu we een goed zadel hebben, wil ik ook wel lekker comfi zitten. 'K ben dus op zoek naar een seastsaver.
Maar er zijn er zoveel.
Hebben jullie ervaring met een bepaalde seatsaver, zoals wol/bont/nepbont/gel/enz.?
Hoi heb ervaring met een nepbontje, dat vindt ik zelf niet echt veel helpen.
Heb nu een echt bontje en dat zit lekker, heb nog een gelseatseaver in de kast liggen maar nog nooit gebruikt.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat de zitting van je zadel verkleint wordt door een bontje.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Koop een schaap en maak er zelf 1!
Schaapjes zitten heerlijk, met langere tochten zweer ik erbij.
Nooit een nepbont nemen, dat doet niet het werk wat een schaap doet: nl ventileren en zacht zijn.
offtopic: heb jij een schaap??lol
kon het niet laten
maar als ik het goed begrijp werkt een seatsaver dus niet alleen tegen een pijnlijke kont maar ook tegen een iets te grote zitvlakte?
Ik heb nog schaapies liggendus mocht je zin hebben om te knutselen, stuur maar ff een PB.
Hai gefeliciteerd met je zadel..toppie..dat je er eentje gevonden hebt. Fijn voor je!
nee geen echte ervaring met seatsavers op een "normaal"zadel. Mijn zadels hadden allemaal een zeer zacht voor het kontje kussens...hihi Op mijn barefoot heb ik nu een seatsaver van Heather Moffet liggen om te testen hoe dat zit...Nou ik moet zeggen erg prettig...dat zit wel zachter en comfial vond ik het origineel ook niet slecht zitten. Maar ja als je iets verkoopt wil je wel weten van hoe en wat niet waar??
Dus voor de BF wel een mooie aanvullig.
Ik zou denk ik ook een echt schaapje verknutselen tot een lekker zitje. Ik heb gezien dat je wel handig bentbij het maken van de plip kist. Dus gaat je vast lukken...als je tijd hebt natuurlijk...grijns...
ik heb een gelseatsaver.
enkele keren gebruikt. Zat wel lekker hoor!
Mooi dat je nu een goed zadel hebt! Wat voor één is het geworen?
Ik heb een goedkop soort gelseatsaver en die rijdt erg lekker. Je rijdt je daarmee niet gauw door maar je moet wel op de inchmaat van je zael letten. Op mijn 18 inch dressuurzadel paste die bv. maar net.
Bladwijzers