Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: uitslag allergie-test Pipa: positief

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re: uitslag allergie-test Pipa: positief

Hoi,

nou, wat een late reactie zeg

maar aangezien de winter weer voor de deur staat wel interessant om op te rakelen eigenlijk!

Het is zo geregeld dat de paardjes deze winter kuil krijgen en Pipa krijgt ook een kruidenmix door haar emmer..nu nog zien of het helpt.

Maar bedankt voor de suiker-tip! want de paarden krijgen in de zomer altijd worteltjes 's avonds..nou dat weten we dan ook weer
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Maar bedankt voor de suiker-tip! want de paarden krijgen in de zomer altijd worteltjes 's avonds..nou dat weten we dan ook weer
    Zitten er suikers in wortels dan?
    Lijkt me dat je de appels beter achterwege kan laten, maar wortels?
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ja er zit zéker veel suiker in wortels!
    Ze worden dan ook niet aangeraden voor paarden met zomereczeem of aanleg voor hoefbevangenheid, want ook die zijn gevoelig voor suikers.
    En appels kun je idd ook beter niet geven.

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    34

Ik zou de stallen??? als die er zijn denk het wel aan je verhaal te lezen HELEMAAL goed uitspuiten met hogedruk zodat AL het stof weg is.. Vlas kan goede STOFvrije bodem bedekking zijn en Indd kuil geven. ik heb zelf rubber tegels in me stal wat me super goed bevalt dus.. dat zou ook goede optie zijn! Veel succes er mee!
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Hmm, voor mensen heb je wel speciale sprays die de huisstofmijt doden (voor zolang dat duurt want ze vermenigvuldigen zich razendsnel). Misschien is er ook wel zoiets voor paarden? Weet niet of die sprays namelijk ook geschikt zijn voor paarden...
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door AnQ_
    Ik zou de stallen??? als die er zijn denk het wel aan je verhaal te lezen HELEMAAL goed uitspuiten met hogedruk zodat AL het stof weg is.. Vlas kan goede STOFvrije bodem bedekking zijn en Indd kuil geven. ik heb zelf rubber tegels in me stal wat me super goed bevalt dus.. dat zou ook goede optie zijn! Veel succes er mee!
    nee er zijn niet echt stallen De paarden staan onder een 'open' stal, een paar palen met een dak erop eigenlijk die grenst aan de paddock, waar ze dus ook in kunnen lopen. Maar in die 'stal' komt er wel stro hoor...eerst eens zien of Pipa daar nog veel last van ondervindt maar normaal niet want het is echt heel goed verlucht dus we zien wel..
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten