Vandaag was ik bij de kruidvat, en ineens viel mijn oog op een paardenlabeltje. Ik heb voor mijn pennyvriendje een poetssetje meegenomen die maar 5 euro was, en toen zag ik ineens dat er ook verscholen nog een paar dekjes lagen. Ze waren maar 7 euro, met klittebandjes bij de singel (anders schuiven dekjes onder mijn zadel weg), dus toen heb ik 'm genomen met de gedachte dat ik er iets mee ging doen (ik had al dekjes teveel dus daarom heb ik dat als excuus gebruikt).
En vanavond heb ik aan weerszijden SUPERPOOWNIE erop geschilderd met textielverf.
Als iemand bij Breda/Teteringen in de buurt woont en de übercoolste poownie van de planeet met dit dekje ziet rondlopen weten jullie wie het is.
Hoop alleen wel dat hij past, én dat het zadel niet over de tekst heenvalt. Een gokje. (tis ook een vzh dekje volgens mij, maar met een wat kleinere ronding dan, maarja, voor die 7 euro..) Ik twijfelde ook of ik er een chibi-achtige Röskur met een rood capeje boven zou maken in superman-houding maar dan word het denk ik te vol.![]()
Bladwijzers