Thanks nog steeds iedereen!
Die aardappelriek, daar had mijn lief het ook al over. Maar is dat geen erg zwaar onding?
Thanks nog steeds iedereen!
Die aardappelriek, daar had mijn lief het ook al over. Maar is dat geen erg zwaar onding?
May the horse be with you!
mmmm.....graag een plaatje van de riek? En wat is een bladerenruif? Een hark voor NL?
Ja pffft en dan 5x op-en-neer lopen zeker?Oorspronkelijk Geplaatst door shaktike
![]()
goh ik vind niet direct een plaatje... is zo'n ding met 5 tot 6 tanden, is wel wat zwaar.. maar ik leg em gewoon op de kruiwagen, dan valt dat wel mee... en zo rij'k met de kruiwagen van hoop tot hoop.Oorspronkelijk Geplaatst door lila
Zo'n bladerenruif is idd een hark... zo'n ding waar je die tandjes een beetje naar elkaar toe of juist uiteen kan draaien naargelang hetgeen je bijeen wil harken.
ik gebruikte een troffel. vond ik erg handig alhoewel je dan ook moet bukken. groot voordeel vond ik dat je het gras niet kapot kon trekken en dat je de mest de mestbak (ben even de "echte"naam vergeten...nee geen kruiwagen) in kon vegen.
voor mij werkte dit goed. nu ik op de berg zit hoef ik ze maar een zetje met mijn schoen te geven en ze rollen vanzelf naar benéééden![]()
leven is meervoud van lef
Bladwijzers