Amoa kent inmiddels de 7 games, maar de circlinggame blijft mij aan het denken zetten. Ze is jong, 5 jaar, speels, vind alles leuk maar heeft nieuwe dingen ook zo weer gezien en dan gaat ze d'r eigen spelletjes spelen. En zo gaat het dus ook met de cirlcing game. Gewillig gaat ze bij je vandaan, maar rondjes lopen zonder dat er iets gevraagd word vind ze veel te saai. Dan kijkt ze wat de buren doen, probeert een grassprietje te pakken, ziet iets spannends, 'vergeet' waar ze mee bezig was en gaat ze daar kijken, enz. Langer dan 2 rondjes doen we de circling game nooit, sterker nog, ze hoeft nog geen half rondje te lopen voor ze d'r eigen spelletjes gaat zoeken omdat die van ons te saai zijn.
We zijn verder gegaan met de level 2 oefeningen om de circling wat leuker en interessanter voor d'r te maken, change of directions ken ze maar voor bijvoorbeeld de traveling circle zit de circlinggame er gewoon nog niet goed genoeg in. En voordat ik nu gil Maaaaaaaaaaaaaaaarjaaaaaaaa, wil ik jullie graag om tips en advies vragen. Brand los!
Bladwijzers