Sterkte allebei! Arme Pipa.
Ik hoop inderdaad dat de homeopaat iets kan doen voor haar.
Sterkte allebei! Arme Pipa.
Ik hoop inderdaad dat de homeopaat iets kan doen voor haar.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
He gadverdarrie echt vervelend meid!! Veel sterkte hoor!!
Ik kan er niets aan doen, maar vind het toch zo'n vreemd iets dat paarden na een inenting kreupel worden, ik snap het verband echt niet![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
he bah lees het nu pas, sterkte!!
Bedankt!
De homeopate is niet geweest, de gewone DA wel. hij heeft haar rechtervoorbeen en linkerachterbeen ingezwachteld en een zalfje opgedaan. Antibiotica ofzo
Nouja, als ze dr maar beter van wordt! De paardjes kunnen niet op de weide zolang Pipa 'ziek' is.
Heb op paardnatuurlijk iets gelijkaardigs gelezen. Het schijnt dus wel vaker voor te komen, maar Pipa's reactie op de inenting is dus best wel heftig.
Nu moet ze nog een of andere prik en hopelijk is ze dan weer vlug de oude.
Ze verveelt zich steendood.kan niks doen dus om de tijd te doden heeft ze gooi-de-waterbak-om uitgevonden...
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
ok toch al goed dat de DA is geweest, nu wordt het afwachten
haha dat spel ken ik, en de mijne staat niet veel op stal. mmmmm how interesting...Ze verveelt zich steendood.kan niks doen dus om de tijd te doden heeft ze gooi-de-waterbak-om uitgevonden...
Don't dream your life, live your dream!
Antibiotica?
Het was toch een reactie op de enting?
Is het nu ineens een bacteriële infectie dan?
Weetikveel. Ik ben geen DA.Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
't enige wat ik weet is dat ze een peesonsteking heeft.
Zoals je wel weet behandelen de meeste DA's gewoon het symtoom, ipv iets tegen de oorzaak te doen...ehh...
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Bij een peesontsteking wordt nooit antibiotica gegeven... Ook bij mensen niet. Aan een peesontsteking komen nl. geen bacteriën te pas. Dus ik snap dit niet????
Weet je wel zeker dat er antibiotica in die zalf zitten?
*Pipa is aan de betere hand!*
Hihi, ik had verkeerd verstaan ofzo, want er zit geen antibiotica inOorspronkelijk Geplaatst door Marja
Het is een groenachtig zalfje die gebruikt wordt bij overbelaste spieren en pezen enzo, het ruikt naar Reflex-spray, voor als je spierpijn hebt.
Pipa is aan het verbeteren!Ze stapt al weer wat rond, is al veel actiever! Daarjuist heeft de DA er nog eens zalf en verband om gedaan, de pees is al minder dik maar er zit nog altijd veel vocht. Ze kreeg ook weer een prik. Die prik is ontstekingremmer. (Ojee ik zal toch eens moeten kijken naar die 'Problem Solving: pinching the neck' in L2, want Pipa werd direct RB toen de DA de spuit in haar stak
)
Dit moet morgen nog een keer herhaald worden en dan mag ze gewone bandages aan om het warm te houden en zodat het vocht er vlugger wegtrekt..zoals het er nu uitziet kunnen de paardjes binnen 7 Ã* 14 dagen de weide op! Nog even geduld uitoefenen dus tot mijn kleine meid weer helemaal beter is!
Groetjes
Ariane xxx
Aha, ik vond het al zo vreemd!
Gelukkig dat het nu beter gaat.![]()
Ik ben blij dat het weer beter gaat met haar!![]()
Ah! Gelukkig!!
Fijn dat het beter gaat Ariane!
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
fijn om te horen!...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
*Blij voor je*
Bladwijzers