gewoon verder gaan met equisense joh! als dat nou goed bevalt?
gewoon verder gaan met equisense joh! als dat nou goed bevalt?
[quote="simone.vdm"]Het wil allemaal niet zo lukken bij mij.
Als ik jullie filmpjes en foto's bekijk weet ik dat ik het ook kan, eens op een dag. Maar waar en hoe begin ik. Hoe kan ik het beste ten werk gaan met de parelli levels, waaruit en hoe kan ik daarvan het beste leren?
En heeft iemand tips om mijn vertrouwen op te krikken, want ik weet dat als ik aan mijzelf twijfel ik het nooit kan.
Hoi Simone,
Even een opsteker van een mede beginner, ik ben begonnen met het nieuwe level 1 pakket, en naar ik begrijp is dat duidelijker dan het oude pakket.
Ik ben begonnen en ik twijfelde ook erg of ik het wel goed deed. Ik heb daarom contact gezocht met iemand uit de buurt die ook parelli doet, en verder is dan mij.
Ik kan zeggen dat dat heel erg heeft geholpen, je leert echt veel wanneer er iemand met je mee kijkt.
Al is het alleen maar om te zeggen, dat het best goed gaat![]()
Ik heb vanmiddag filmpjes laten maken en die durggf ik echt nog niet op het forum te zetten hoor, ik ben dus duidelijk nog maar een beginner.
Je kan wel goed zien wat er anders kan![]()
Maar goed, begin gewoon bij het begin en probeer hulp te krijgen.
Stuur anders filmpjes op naar het forum en wie weet wil een gevorderd iemand er wel naar kijken, en zeggen wat anders kan !
Veel succes, Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
hey allemaal super bedankt voor al jullie reacties, weet echt niet hoe ik nh zou moeten doen en beginnen zonder jullie hihi.
de nieuwe levels aanschaffen is een no-go situatie. Ik heb level 1 2 en 3 gekocht (oude versies) omdat ze spotgoeiekoop waren in vergelijking met de nieuwe en ik gewoon niet veel te besteden heb dus helaas zou ik het hiermee moeten doen en jullie advies en ervaring natuurlijk.
vandaag heb ik samen met mijn zus met malik gewerkt, en het ging heerlijk, hij volgde braaf, liep gelijk aan mijn benen achteruit en vooruit en stopte braaf als ik dat wilde. Ook heb ik een heel klein begin gemaakt aan longeren, het laten aanwennen aan een lange lijn e.d. dit 2 minuutjes gedaan en ook dat ging prima.
voel me nu ook wel beter na vanavond omdat het zooo lekker ging. en gelukkig met eveline een les afgesproken dus daar ben ik ook enorm blij om. het zijn gelukkig de kleine dingen die ons laten lachen.
nou goed ik ga jullie reacties nog 3 keer doorlezen, daaruit aantekeningen maken en kijken hoe en wat ik precies moet doen.
nogmaals, bedankt!
COOL, fijn joh!en gelukkig met eveline een les afgesproken
Veel plezier.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik heb nu wel het nieuwe Level 1, maar ik ben begonnen met de theory guide. Daarna begin ik met de pocketguides en DVD's.
Maar Equisense is een heel goede basis,hoor! Misschien kan je eerst dat programma afwerken en daarna beginnen met level 1?
Ik vind het dapper van je dat je het hier neerschrijft en dat je hulp hebt gezocht!Ga vooral zo door!
Haha bedankt, ik wil het gewoon zo graag kunnen en ik merk ook wel dat malik en ik steeds meer een band krijgen en ieder ding dat lukt richting NH maakt mij zoooo gelukkig en malik likt dan ook tevreden aan zijn lippen.. daar wordt je zo'n blij mens van.Oorspronkelijk Geplaatst door Aspen
Dat is ook de rede dat ik niet zomaar wil opgeven!![]()
Ik weet helemaal wat je bedoelt hoor. Nouja, het begin ging bij mij júÃ*st erg lekker, als een speer door de games, maar na een tijdje liepen we gewoon vast. Omdat ik dan gefrustreerd raakte als ik iets fout deed, werd Lester verward door me, snapte me niet meer, waardoor ik mijn eigen oplossingen ging bedenken, die niet werkten, waarna ik dus nóg gefrustreerder werd, en Lester verward werd, en bla bla bla.. Zo ging het eigenlijk steeds maar door, tot ik mijn lvl1 pakket maar verkocht heb, omdat het toch niet opschoot, een paard wat te vaak RB werd, en een mens die niet meer precies wist wat ze aan het doen was![]()
Nu sta ik op dezelfde stal waar Amon staat, en ze heeft me afgelopen woensdag héél fijn geholpen, en dat werkte echt! Geen moeilijke dingen geprobeerd, maar gewoon bij het begin beginnen, en lekker de rust op zoeken. Helemaal aan het eind ging het allemaal al een stuk beter dan in het begin.
Dus alvast heel veel plezier met je les, dat zal écht helpen! Lester en ik kunnen ook weer vrolijk verder Parelliën na de hulp van brenda!
Ik zou beginnen met de pocketguides,daar staat ook in vermeld wanneer en welke pagina je moet lezen van je theorieboek(althans bij mij toch maar heb dan het nieuwe pakket maar misschien zijn de boekjes hetzelfde?)
Bladwijzers