Ik heb net mijn Voest de luxe BBP binnen gekregen. Doen jullie daar nog een dekje onder? Wil hem netjes houden natuurlijk.
Hoe doen jullie dat?
Ik heb net mijn Voest de luxe BBP binnen gekregen. Doen jullie daar nog een dekje onder? Wil hem netjes houden natuurlijk.
Hoe doen jullie dat?
Ik heb zelf geen bbp, maar bij Wim deden ze er inderdaad een dekje onder. Ik weet niet of ze het nog vastmaakten ofzo, volgens mij gewoon er onder leggen en de bbp aansingelen.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Waarom zou je dat doen?
om hem netjes te houden. Geen idee hoe ik hem kan schoonmaken, heb het even aan voest gevraagd, maar nog geen antwoord gehad
In de periodes dat mijn paarden in de rui zijn, leg ik er ook een dekje onder (anders krijg ik de haren er noooooit meer uit). De rest van de tijd niet.
Dat lijkt me een goede redenOorspronkelijk Geplaatst door isabel debacker
![]()
Bij Marijke De Jong reden ze ook allemaal met de BBP van Voest en daar lagen allemaal van die mega grote pads onder. Afschuwelijk, maar goed.
hé, goed om te weten
Bedankt!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Mailtje van Voest gehad:
zadeldekje mag, maar de BBP is goed uit te wassen. Machinewasbaar op 30gr met een wasmiddel voor zwarte was of een scheut azijn voor de kleur.
Niet vaker als 1x per kwartaal wassen.
Ik ga toch kijken voor een zadeldoek eronder denk ik
Bladwijzers