Kan je iets preciezer zijn in je mening? Welk gedeelte ervaar jij als "stellig"?Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
En wat bedoel jij dan precies ?Grz Els
Kan je iets preciezer zijn in je mening? Welk gedeelte ervaar jij als "stellig"?Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
En wat bedoel jij dan precies ?Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Heb de DVD nog niet gezien (duurt nog even voor hij uit de US komt) maar heb met de beschrijving van Els er helemaal beeld bij! Kan me nu ook enigszins een voorstelling maken van het waarom van het 'kloppen' bij introversie, maar wacht eerst lekker op de DVD voor ik er verder ook maar iets over zeg.
Hey Issiem: Even een schopje tegen dit topic, voordat je jouw antwoord in alle Paasdrukte misschien vergeet... Hierbij nog even mijn vraag:
...en als je dan toch bezig bent :Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
in "de Huiskamer" [size=99px] http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopi ... ht=#169235 [/size] schreef je aan Liesbet:
Issiem, op welk DVD-tijdstip zegt Pat volgens jou, dat hij dat doet om het paard nieuwsgierig te maken?Oorspronkelijk Geplaatst door issiem op 21-03-2007
Zou jij dat DVD-tijdstip hier a.u.b. willen neerzetten?![]()
(of iemand anders, als iemand er eerder dan Issiem al tegenaan loopt?)
Het leuke van de DVD-tijdstippen is, dat iedereen thuis de stukjes zélf dan kan opzoeken. En dan kan kijken of zijn/haar interpretatie "matcht", met wat er door een ander geschreven wordt
. ( Vandaar ook dat ik de tijdstippen hier zo secuur neergezet heb; dat biedt m.i. gelegenheid, tot leuke en savvy discussies
)
Ik ben heel benieuwd! Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Op de nieuwe savvy club DVD van april staat er een heel stuk over: reading the horse: introverted horse. Kijk er al naar uit...
Don't dream your life, live your dream!
Bladwijzers