Hoi ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met dit merk zadels. Ik heb mijn pony gereden met een Freeform{boomloos} zadel. Dit ging helaas glijden ivm smalle voorkant, ronde rug en buik met weinig schoft.![]()
Hoi ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met dit merk zadels. Ik heb mijn pony gereden met een Freeform{boomloos} zadel. Dit ging helaas glijden ivm smalle voorkant, ronde rug en buik met weinig schoft.![]()
Ikke![]()
Heerlijk zadel! Echt superfijn. Mooi draagvlak, lekker breed.
Aparte zit, je zit nl iets hoger vanwege het "kuipje". Als er mensen langskwamen om te rijden, deed hun achterste altijd zeer![]()
Hard zitvlak dus, maar ik lostte dat op met een bontje.
Je kunt er zelf nog wat aan verstellen, zodoende kon ik hem gelukkig nog 3 keer ruimer maken.
Maar helaas is en blijft de Podium niet geschikt voor ronde paarden.
Idem, mijn Podium zat zalig voor mij, maar niet lekker voor Susan, ronde pony met weinig (geen) schoft. Hij kneep in haar schouders en dat vond ze nogal akelig.
May the horse be with you!
Oke, maar waar rijden jullie nu dan mee, en wat raad je mij aan? Heb nu een westernzadel wat ivm zijn bouw krap zit bij de schouders. Ik wil graag iets waarbij zijn schouders meer vrij liggen. een ''gewoon'' zadel ben ik weer niet zo weg van. Ideen?
Graag meer info.Oorspronkelijk Geplaatst door spikkel
Wat doe je met je pony, hoe zit jij graag, hoe lang rijd je, wat voor bouw heb jij, wat voor bouw heeft je pony.......
Ik zag dat je een ander topic geopend hebt hiervoor.. misschien handig om daar te reageren met zadeltips? (en hier een slotje ?)
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
May the horse be with you!
Bladwijzers