Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 41 van de 41

Topic: prijs stalling?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: prijs stalling?

Ik ga nu nog minder betalen dan ik al deed, namelijk 100 euro per JAAR voor de wei (OK, is kleine wei, in de zomer zullen ze toch op een ander stukje land moeten lopen) maar moet nog wel zelf hooi inkopen. En zelf voeren, samen met het andere meisje wat haar pony daar heeft.

Helaas ben ik ook wel flink wat kwijt aan benzinekosten, waardoor ik per maand nog ongeveer hetzelfde betaal, maar nu wel met een droge buitenbak erbij
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forumlid Dorien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Leeftijd
    43

Bij ons kost de stalling 220 euro per maand(2 binnenbakken, buitenbak, longeercirkel, spuitplaatsen, incl. mesten en voer) ik huur er nog een wei bij voor 25 euro per maand(bij de buren van de stal). Gelukkig heb ik het zo kunnen regelen dat ik door het begeleiden van buitenritten, zelf mijn stal bijhouden en op zaterdag de manegestallen doen en drie keer in de week alle paarden voeren,(er staan bij ons ongeveer 60 paarden) ik wat minder betaal, anders was het voor mij als studente echt niet op te brengen.

Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Ik sta bij een goede vriendin van mij. Betaal dus ook maar een vriendenprijsje
    Ik betaal 85 euro per maand incl alles, dus voer, zaagsel, hooi, wortels en ga zo maar door.
    De paarden worden gevoerd, en de stallen doe ik zo af en toe, het ligt eraan wie er het eerste thuis is, en dat is meestal zij, aangezien ze daar woont
    De paarden staan de hele dag buiten, helaas nu nog wel in de bak, omdat ze anders de wei helemaal kapot lopen. Ze krijgen momenteel 5 keer per dag hooi. Als de wei bevroren is, of in de zomer gaan ze een paar uur per dag de wei in.
    ER zit dus ook een buitenbak bij, niet zo'n hele geweldige, snel bevroren en snel nat, maar voor ons goed genoeg.
    Haar ouders brengen ons vaak naar de hei met de trailer om daar lekker een paar uur te gaan rijden.
    Voor mij is het helemaal perfect daar

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sophie
    Kun je bij de Larense dan je paarden dag en nacht buiten hebben staan? Doon staat nu 24/7 buiten met schuilstal alleen hebben we een flutbak. Jammer, maar toch liever dit dan een prachtbak met enkel stallen niet? Maar jah.., ik wist niet dat in de Larense paarden buiten kwamen .
    hai sophie, ik wilde even op je reageren.Ik heb zelf ook op de Larense manege gereden, en heb hat daar altijd naar mijn zin gehad.Ik ben daar weggegaan,om dat ik ging verhuizen!Het is een leuke en gezellige manege en arrogantie kom je over al wel tegen.Het is ook hoe je zelf bent en opstelt.

Jammer genoeg staat me favo paardje daar nog,als ik hem had kunnen kopen,was ik nu onderweg..maar ja helaas dat zit er niet in.

groetjes moontje

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Moontje: Dit is wel een héél oud topic wat nu opgevist wordt.. lijkt me niet de bedoeling.. mag er een slotje op???

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Als je persoonlijk iemand wil melden kun je dat via PB doen, het is niet de bedoeling om daarvoor oude topics omhoog te halen.
    Vandaar een slotje.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Euh dacht ik, heb hier geen rechten Wachten is dus op een moddie met sleutel!
    www.crystal-carving.com

Hihi ik ook niet.. wachten op Sandra of Mafhaf.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Knikker em dan zolang in de kliko of zet em in het mod hoekie.. (je weet wel.. dat hoekie waar ik niet kan komen!!! )

Dat kunnen we uiteraard óók niet als we geen moddie zijn hiero.. snugger zeg

slotje van mij

May the horse be with you!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten