Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Groene alg

  1. #1
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Groene alg

    Sinds vandaag voer ik Tamara groene alg. Schijnt ook voor mensen heel goed te zijn om de giftige stoffen uit het lichaam af te voeren. Hieronder een aantal links voor de geinteresseerden:

    http://www.amalgaam-site.tmfweb.nl/Chlorella_uitleg.htm

    http://www.jordenshippo.nl


    En nog een interessante link over o.a. ontgiftigen:

    http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/ma...g.lever.1.html


    Ik heb nog de verpakking in laten scannen, maar weet niet hoe ik die hier op de site kan krijgen. Daar staat namelijk op wat er zoal in zit en waar het voor dient...
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  2. #2
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Schouwen
    Berichten
    612

    Re: Groene alg

    Hoi Linda,

    Ook toevallig, de laatste link die je doorgeeft is van een forum waar ik actief lid van ben !

    Geef je nu algen of clorella aan Tamara ? Mail nog even het product + fabrikant naar me door, dan kijk ik of en tegen welke prijs ik het eventueel voor je kan bestellen.

    Groetjes,

    Maris

  3. #3
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Groene alg

    Hoi Maris,

    Hahaha, dat is wel grappig dan zeg, dat je gewoon lid bent van dat forum!
    Het is trouwens chlorella, maar dat is een groene alg. Je hebt ook spirulina, dat is blauwe en groene alg bij elkaar, mensen gebruiken dit ook. Ik weet niet of dat ook voor paarden geschikt is, chlorella in ieder geval wel...

    Ben benieuwd, ben er vandaag zelf ook aan begonnen. Straks zien Tamara en ik allebei groen hihihi
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  4. #4
    Actief Forumlid Tozalin's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    496

    Re: Groene alg

    dan wel ff een foto plaatsen he!!!

  5. #5
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Groene alg

    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  6. #6
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Groene alg

    Nou, we zien nog niet groen maar het werkt wel! Nu allebei een week aan de groene alg en ik moet zeggen dat ik me fitter voel, meer energie heb en dat Tamara een veeeel mooiere vacht heeft gekregen. De vacht lijkt nu nog meer te glanzen... ik hoop alleen niet dat zij er ook veel fitter van wordt want ze is net zo lekker rustig
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  7. #7
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Schouwen
    Berichten
    612

    Re: Groene alg

    lekker snappy dus

  8. #8
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Groene alg

    zeg linda gebruik jij hetzelfde potje als je paard??? en waar bestel jij het spul??

  9. #9
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Groene alg

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke
    zeg linda gebruik jij hetzelfde potje als je paard??? en waar bestel jij het spul??

    Ja, ik gebruik hetzelfde potje
    Ik heb het bij jordenshippo bestelt. Ze zijn daar echt heel snel, ik kreeg het de volgende dag al in huis. Het zijn tabletjes en je krijgt er een maatschepje bij voor je paard. Het is niet goedkoop, maar je doet er denk ik best lang mee.
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  10. #10
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Groene alg

    Staat er ook bij hoeveel jezelf moet gebruiken?

  11. #11

    Re: Groene alg

    Jordens Hippo is inderdaad razendsnel, en flexibel. Deze sukkel had per ongeluk via Google alleen de 5 kilo verpakkingen farrier's formula gezien, en er 2 besteld. Pas later zag ik dat er ook 10 kilo bestond (voordeliger). Mailtje gestuurd, volgende dag antwoord: geen probleem, we maken er 10 kilo van, dag erna in huis. Super.

    May the horse be with you!

  12. #12
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Groene alg

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke
    Staat er ook bij hoeveel jezelf moet gebruiken?

    Nee, dat staat er niet op, maar ik heb van iemand dit doorgekregen (zij gebruikt ook groene alg/chlorella en dit stond op het potje van Bloem):

    Onderhoudsdosering 3x daags 2 tabletten voor de maaltijd met water innemen.
    Als dosering bij een herstelperiode of opschonen:
    De 1e dag 3x 2 tabletten voor de maaltijd.
    De 2e dag 3x 3 tabl. ,, ,, ,,
    De 3e dag 3x 4 tabl. ,, ,, ,,

    Voer zo geleidelijk de dosering op naar 3x 6 tabl. per dag net zo lang tot u zich weer fit voelt.
    Daarna kunt u de dosis weer afbouwen naar 3x daags 2 tabletten.

    Het zijn dezelfde tabletten. Overigens ga ik het nu bij Tamara weer eventjes afbouwen, want ze wordt er erg fit van (beetje te fel). Je kunt het ook door blijven voeren en zelf ook blijven slikken ter onderhoud, maar afbouwen kan dus als je je weer fit voelt. Ikzelf blijf het nog gebruiken want voel me nog niet op en top, maar Tamara is overduidelijk wel weer fit hihihi
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •