Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Mafhaf op bezoek!

Mafhaf op bezoek!

Omdat ik nu voor mijn gevoel wel redelijk door Level 1 heen was, en omdat ik (voordat ik echt wil starten met Level 2) toch eens iemand wilde laten kijken waar mijn verbeterpunten liggen, is Mafhaf zo lief geweest om naar Zeewolde te komen.

Natuurlijk was Annet voor de verandering erg afgeleid en voor haar doen redelijk RB, ergens wel jammer omdat ze normaal gesproken met name LB reageert op sommige dingen. Van de andere kant ook wel weer nuttig, aangezien ik daar ook weer een hoop van leer! Toch wel typisch, net als bij een rammeltje aan de auto: zodra je hulp inschakelt is het rammeltje weg

Ik kreeg om te beginnen een pluim (zo voelde het wel tenminste ) dat met name de eerste 3 games al onwijs goed bevestigd zijn.

Verder ook een hoop nuttige tips gekregen:
    * met de yoyo-game proberen wat meer te varieren in de lengte van de yoyo (helemaal tot het einde van het touw versus maar 3 stapjes), yoyo over een obstacle, en als dat niet helpt om Annet wat "sneller" te krijgen de yoyo weer van voren af aan aanleren!!! Ga hier zeker mee aan de gang!

*Met met name de driving en circling games proberen zo minimalistisch mogelijk de aanwijzingen te geven, maar WEL heel goed op mijn eigen lichaamstaal te letten, zodat ik niet onbewust ineens een block opzet.

*In zijn algemeenheid: veel meer op lichaamstaal letten en meer met lichaamstaal doen (ga me maar eens verdiepen in Irwin ) want Annet lijkt daar heel goed op te reageren.

*Nog meer naar ontspanning (hoofd omlaag) proberen te werken, eventueel stimuleren door veel "hoofd omlaag" oefeningen te doen in combinatie met veel friendly.

*Extreme friendly ("helicopteren" boven haar hoofd): er op letten op tijd te stoppen - zodra ze haar hoofd ietsje omlaag doet meteen stoppen.

En nog een hoop andere dingen. Erg nuttig om eens iemand anders te laten kijken, en ook om zelf eens te kijken hoe Mafhaf zelf met Annet omging
    Weer een hoop wijzer geworden, ga met frisse moed en enorm veel zin aan Level 2 beginnen!!!
    Always Look on the Bright Side of Life!!!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: Mafhaf op bezoek!

Klinkt goed hoor!
    Heerlijk toch, als er eens iemand even met je meekijkt.. en dan ook nog eens niet de eerste de beste .. FIJN!!

Veel plezier in L2

Helahola een verslagje, wat leuk!

Ja, bij de eerste 3 games dacht ik echt: wat doe ik hier? Dit is perfect voor level 1 en ruimschoots goed zat voor level 2
    Gelukkig was de yoyo niet perfect, kon ik wat tipjes geven

Annet is echt een leuk paard! Beheurlijk RB van binnen en soms even van buiten vandaag. Beetje binnenvettertje.

Mijn enige echt zinnige tip was: hupla level 2 in, je bent er zo aan toe!!!

Normaal stuur ik altijd nog een mail met samenvatting van de aandachtspuntjes, maar die heb je zelf al op een rij

Was erg leuk jullie samen zo bezig te zien!

May the horse be with you!

Gaaf !
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Ja, leuk hè. Voor je gevoel ben je dan echt klaar om door te gaan. Fijn hoor, kan je aan de slag met die level 2!

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Dat is een goede voorbereiding / start voor level 2!

Leuk zo'n leerzame dag.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Lekker om bevestiging te krijgen dat je op de goede weg zit! Zo kan je met een gerust hart aan level 2 beginnen én aan de aandachtspunten van Mafhaf werken. Veel plezier!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Klinkt als een leerzame dag....moet Karianne na haar examens dus ook maar weer eens uitnodigen om mij en een zwart monster weer een beetje met onze neus in de goed richting te duwen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Bladwijzers

Forum Rechten