Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: Info avond bij Eddy

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Info avond bij Eddy

Maarre, hoe was het nu op de info-avond??? (met of zonder toupet )
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Whoehaha mijn oom heeft een gigantische bos haar, terwijl hij al richting de 70 loopt.. er zitten ook amper grijze haren tussen, dus wij noemen hem altijd Edje-zonder-toupetje. Elke keer als ik aan Eddy Modde denk, denk ik meteen aan mijn oom

Whaha die leraar.. jammer dat je dat niet gefilmd hebt

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Whahaha, jij bent echt lekker gestoord, denken dat je iets typt en achteraf staat er dan plots wat anders.

Hanneke whahaahaha dat verhaal over die leerkracht, hoe dom kan je zijn.
    Oh, en van die mannen die bovenop kaal zijn en dan hun haar schuin over hun hoofd kammen....brrrrr, dan toch liever een toupetje.

Mijn comp deugt gewoon niet.. dat is het (heus, ik deug wel.. ergens )

Whaha zulke mannetjes die hun laatste drie vieze vette haren zo opzij kammen.. bleeeh!
    Mijn vader (de halfkale) heeft ongeveer zo'n monnikkapsel met nog een stuk in het midden.. nja wel wat meer, maar zoiets dan. Dat in het midden kamt hij altijd omhoog als een soort hanenkam, dát ziet er pas raar uit

Of nog erger.. mannen met borsthaar-toupetjes

Dames!!!!!! Hoe was de infoavond???????

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Whahaha, nou, ik heb geen toupet gezien, gelukkig. Ook niet onder de toeschouwers.

Ik vond het eigenlijk een beetje zonde van mn tijd, maar dat komt omdat het voor mij echt niks nieuws was. Marlijn had er wel wat meer aan.

Ook begonnen ze nogal slordig. Het was ons niet duidelijk wanneer ze begonnen en we zaten nog boven toen we Eddy ineens hoorde praten.

Maar goed, ik vond het wel heel gaaf om Niek (zeg ik dat goed) met zn paardje bezig te zien. Die 2 hebben zo'n mooie samenwerking.

Eddy was ook met een veulen bezig. Die liep naast Opere, zodat hij ze samen dingen liet doen. Wel heel leuk. Het veulen had het echt goed door.
    Op het eind liet hij t veulen ff los, die werd helemaal happy en rende al bokkend de bak door.

In totaal waren ze met zn 4en bezig. Op een gegeven moment ook los. Zo mooi om te zien dat ze door elkaar heen bezig zijn en dat de paarden gewoon bij hun eigen kudde (van 2) bleven.
    Zelf toen het veulen rondcrosste.
    Ook kon je goed zien dat de een verder was dan de ander. Zo zie je toch verschillende fases gebruikt worden en verschillende momenten in een cursus.

Op zich was de info wel goed voor mensen die nog helemaal niet bekend zijn met NH, maar aan de vragen die die mensen later stelden merkte ik wel dat Eddy toch sommige belangrijke dingen vergat. Maar dat werd dus door de vragen wel weer verteld.
    Er zat ook een meneer die vertelde dat hij dezelfde dingen ook kon bereiken, door bv te belonen met eten ed. Eddy liet trailertraining zien en het paardje liep er niet helemaal in, was nog te onzeker.
    En volgens die meneer lukte hem dat wel met voer. En wat Eddy ook zei, hij snapte maar niet dat het er niet om ging dat het paard de trailer in liep. Maar dat juist de weg erheen belangrijk is, dat het juist gaat om waarom hij de trailer niet in wilt.
    Eindeloze discussie eigenlijk met iemand die er toch niet helemaal voor open staat.

Ik heb ook nog ff met Eddy gepraat over Shiva, maar hij heeft toch wel een andere werkwijze in gedachten dan ik.
    Ik gebruik dus veel stem/geluid commando's. Terwijl hij zegt dat een paard toch aan een blinde kant de bedoeling wel aanvoelt. Ben ik het dus niet helemaal over eens. Maar goed. Misschien in de toekomst, als we verder zijn. Maar ik merk gewoon dat Shiva links echt niet alles doorheeft.
    Maar het mag in ieder geval wel. Dus ik kan straks met een gerust hart mn certificaat (proberen) halen.

Op zich dus wel een leuke avond gehad, alleen jammer dat t zo koud was. Man, mn tenen waren echt bevroren.

Wat ik overigens wel knap vond van Eddy, was dat hij niet gelijk de mensen NH probeerder te verkopen. Hij gaf ze een uileg van een oplossing als ze een probleem hadden en zei niet gelijk, je moet NH doen.
    Het was echt een info-avond.

Oh, en wat een luxe bak zeg, heel mooi.

Bedankt voor je verslagje! Leuk hoor!
    Don't dream your life, live your dream!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten