Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: ijslanderzadel ander zadel gekocht met foto's!

Re: ijslanderzadel ander zadel gekocht met foto's!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door punkyfox-design
    kan het zadel niet nog wat verder naar achteren? Het lijkt alsof het aan de voorkant wat op zijn schouder ligt, en aan de achterkant is nog zat ruimte over om zijn schouders wat vrijer te leggen.
    Dit was ook mijn eerste gedachte. ik zou hem echt een handbreedte verder naar achteren leggen nog.

Verder ziet het er prachtig uit. Heb zelf ook zo'n zadel en ben er nog steeds verliefd op. Ze rijden echt zo lekker.
    Wat vind Netam ervan?

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

hmm ik had he idee dat de schouder wel vrijlag toen ik opzadelde.... vanmiddag nog maar eens proberen

ik heb aan netam niet veel gemerkt. ik had hem opgedaan met wandelen en hij deed net als anders. ook toen ik er nog even opging liep hij relaxed en met zijn hoofdje laag over de weg.

haha bedankt mitzel! ik heb nog nooit zulke beugels gehad dus het was gewoon een gok
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Het zadel mag wel iets naar achteren denk ik. Maar, het zadel lijkt me wat klein voor jouw zitvlak ( ook al kan je het door je jasje niet zo goed zien) of vergis ik me? (Heb geen ervaring met dit soort zadels, misschien hoort het wel zo?)
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Wat een geluk dat het zadel past. Heel veel rij plezier samen.

Ik sluit me bij de rest aan, ietsje naar achteren leggen, is wel beter.
    Als je eenmaal aan dit soort zadels gewent ben wil je noooooit meer anders...hihi lekker zacht voor het kontje...hahahaha
    Of je gaat voor boomloos...zoals ik, dat vond ik in mijn geval beter...maar zoals altijd voor elke ruiter en paard is het zadel gevoel anders.
    Veel plezier met rijden!!!en nu maar mooi weer

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

!!

Oooh, lekker zadel lijkt me dat zeg! Ik ben erg benieuwd hoe het op langere ritten gaat bevallen maar dat komt vast goed, zo aan het zachte zitvlak te zien. Ook ik ben wel benieuwd naar het merk

Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

Ziet er een erg leuk zadeltje uit! Ik wil er ook wel eens mee rijden, maar waarschijnlijk is hij veel te klein voor een BWP met schofthoogte 1m68.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten