Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Barebackpad

HorseHarmony
    Guest

Barebackpad

Hoi!

Ik zit met een aantal vragen, en ik dacht, waar kan ik die nou beter vragen als bij de kenners hier op 't forum? Ik wil namelijk heel graag een barebackpad. Maar wel eentje die niet na 10 keer rijden helemaal vaal of gescheurd is. Ik zit te twijfelen tussen die van Parelli of die van Eveline.
    Ik heb de volgende vragen:

-wat zijn de verzendkosten vanuit amerika?
    -wie hebben er ervaring met deze twee barebackpads?
    -zijn die van Parelli ook met engelse singelstoten te verkrijgen?

Kortom, gebruikservaringen gevraagt!!

Alvast bedankt!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Barebackpad

Ik heb ze allebei getest Alleen die van Parelli heb ik nooit zelf op mijn eigen paarden gehad, maar alleen bij anderen gereden. Maar misschien niet helemaal eerlijk als ik hier antwoord op ga geven

Die van Parelli zijn er alleen met D-ringen, dus niet met singelstoten. Verzendkosten vanuit Amerika zijn rond de 40 dollar volgens mij.

Trea heeft overigens uitgebreide ervaring met beide pads
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

HorseHarmony
    Guest

Oke Verzendkosten uit Amerika zijn 21 dollar, 16 euro ongeveer. Ze zijn er inderdaad alleen met D ringen. Ik hoop dat Trea hier nog even langs-wipt, en ook haar ervaring wilt vertellen!

Ik was al langsgewipt hoor.. maar ook weer vertrokken. Ik dacht.. jaaaaaaa kan toch niet zomaar gaan vertellen dat ik die van Parelli fijner vind dan die van Eveline.. 't is haar forum, haar shop, haar buisness

Maar ja.. zo is het. Heb er drie, ook die van Voest nog, met tempur erin. Maar eigenlijk is die van parelli het fijnst. Heel erg soepel spulletje, iets groter dan die van equiplay en ik vind de westernsingel juist erg fijn met die dikkerds van me. Hoef ook maar aan 1 kant aan te singelen.

Ik had het geluk dat ik hem hier via Eveline heb kunnen aanschaffen, want anders had ik hem nooit gekocht (en dan had ik nooit geweten hoe fijn die was )

HorseHarmony
    Guest

Hee Trea, bedankt voor je eerlijke mening. Ik ben toch van plan die van Parelli te kopen. (sterker nog.. ik heb hem al besteld ) Ik kan niet wachten tot ik ermee kan rijden!

Nou, dat lijkt me een prima keus

Je gaat er zeker geen spijt van krijgen. Veel plezier ermee.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hmmm en ik vond de pad van Parelli dan weer 3 x niks, want ik zat met mijn been precies op die singelbevestiging en dat doet zeer...
    Met de pad van Eveline (met Engelse singelstoten) heb ik nergens last van. Ik rij overigens wel met een dikke schapenvacht eronder, anders vind ik hem te dun. Maar zo bevalt het prima! Heerlijk zacht.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ik heb weer een ander die heel sterk lijkt op die van Parelli maar lekkerder zit. Ik had hetzeflde probleem als Marja met de Parelli pad, met die van Riders Choice nergens last van!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Evenaar, waar heb jij de jouwe besteld?

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Op ebay, daar verkopen ze Rider's Choice spullen en ook bbp's in alle kleuren. (wel in Amerika, dus ebay.com geloof ik)
    Ik moet zeggen dat ik hem wat minder mooi vind dan de originele hoor, maar het scheelt nogal wat geld en hij zit lekkerder
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Ik heb alleen ervaring met die van Parelli, en die bevalt eigelijk wel goed.

Ik heb wel 2 vouwen net achter het midden, en ik kan me niet herinneren of die er altijd al in zaten. Ik heb er geen last van, maar toch...
    Trea heb jij dat ook?
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Trea heb jij dat ook?
    Nee (nog) niet.
    Ik heb het wel eerder gezien in een andere. Ik denk dat het komt van de soepelheid van het suede. In de loop van het gebruik wordt de pad nóg soepeler en ik denk dat die vouwen er dan inkomen.

Bladwijzers

Forum Rechten