Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: Het Uilenbos

Het Uilenbos

Hallo allemaal,

Is er misschien iemand die mij iets kan vertellen over het Uilenbos? Ik ga dit jaar nadat ik geslaagd ben (hoop ik ) studeren in Wageningen. En ik ben dus nu al aan het kijken voor een nieuw huis voor Angel. Aangezien het Uilenbos voor mij dan maar een half uurtje rijden is... Het klinkt zo goed dat het wel niet te betalen zal zijn? Zeker niet voor een arme student waarschijnlijk... Kan iemand mij iets vertellen?

Groetjes, Rosanne

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Het Uilenbos

Ik ben er wel eens geweest, maar kan je verder niets over de praktische kant vertellen.
    Alleen... als je in Wageningen gaat wonen, waarom zou je je paard dan helemaal in Lunteren willen stallen? In Wageningen zijn zóveel paarden, daar zal vast wel ergens een plekje voor de jouwe bij zijn! Er zijn hier verschillende fourmleden die uit Wageningen komen en hun paard bij elkaar in de wei hebben staan, misschien kunnen zij je wel helpen! Als je een topic opent en vraagt naar de Natural Meadows, krijg je vast wel reacties!

Nou ja, ik weet nog helemaal niks qua plekken in Wageningen betreft en dit klonk heel goed, maar als er meer mooie plekken zijn zou ik het graag horen! En hoe dichterbij hoe beter natuurlijk idd.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Als je een topic opent en vraagt naar de Natural Meadows, krijg je vast wel reacties!
    Ja, dat is dichtbij, daar ben ik nou wel weer in geïnteresseerd
    Surrender to fun!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Als je een topic opent en vraagt naar de Natural Meadows, krijg je vast wel reacties!
    OK, waar moet ik een topic openen en naar wie moet ik vragen??

Bij huisvesting, net als dit topic maar dan over Natural Meadows
    Surrender to fun!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Kabriche heeft tijdens de level 1 cursus in het Uilenbos gestaan, en ik vond het prima plek hoor.

Fijne uitrijmogelijkheden etc...
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Elise, ik Eveline en Chonnely op het forum hebben onze paarden in Wageningen gehuisvest 5 minuten van asserpark 9studentenflat) af. daar staan 10 paarden op 3,5 hec wei die we huren. Momenteel hebben we geen plaatsen vrij maar elise en ik zijn deze zomer klaar met studeren dus wie weet af er dan wat plaatsen vrijkomen. Er is zat te vinden in wageningen veel dichter bij dan Uilenbos wat niet te bereiken is met OV en nog vrij ver met de auto. Elise en ik hebben voordat we gingen studeren door wageningen en omgeving gecrossed en bij elke mogelijke stalling wezen kijken en er is ene groot aanbod hier in de buurt. Ik kan je onze techniek van harte aanbevelen.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Okeej! Bedankt, ik zal idd zeker een keer door Wageningen gaan speuren. Tis wel fijn om te horen dat er toch nog best veel plekken zijn. Waar Angel nu staat is het zo heerlijk dat ik me echt zorgen begon te maken dat ik niet weer zoiets kan vinden, en dat hij weer stal-arrest krijgt... Maar ben nu toch wel aardig gerust gestelt. Ik ga gewoon een keer zoeken.

elise en ik zijn deze zomer klaar met studeren
    ff nieuwsgierig... welke studie hebben jullie gedaan?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Elise en ik hebben voordat we gingen studeren door wageningen en omgeving gecrossed en bij elke mogelijke stalling wezen kijken en er is ene groot aanbod hier in de buurt. Ik kan je onze techniek van harte aanbevelen.
    Hm dat vond ik juist zo tegenvallen, ik ben in de zomer echt overal in wageningen en bennekom geweest, maar niemand die een paard erbij wilde of kon hebben in de wei Wat is jullie geheim??
    Surrender to fun!

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

pff, wat een oplucting, ik ben dus niet de enige die nu al nadenkt over de huisvesting van m'n paard als ik in september misschien ver weg een opleiding ga doen.
    Maargoed, met adresjes ofzo kan 'k je niet helpen.
    Op marktplaats staan iig wel advertenties dus mss kan je daar nog eens kijken.
    Is het eigenlijk wel mogelijk om dan nu al iets te "reserveren"?

Bladwijzers

Forum Rechten