Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 19

Topic: Bent Branderup

Bent Branderup

'T lijkt mij eigenlijk weleens ontzettend gaaf om naar Bent Branderup te kijken.. meedoen kan ik nog lange lange lange niet, maar kijken is ook leuk. Ik vind 125,- wel veel voor 2 dagen koekeloeren naar iemand met een foute sik en een enge kop, maar volgens mij valt dat nog mee met andere mensen ofzo, toch?
    Ach geen idee en interesseert me ook niet, ik zou het er wel voor over hebben.

hiephoiklik

datums zijn;
    2 & 3 juni 2007
    22 & 23 september 2007
    10 & 11 november 2007

Ik heb meestal in september wel geld over, juni misschien ook al, dus ik denk dat ik wel gestoord genoeg ben. Moet ik alleen nog een tentje regelen voor in de bak, want anders ben ik daar nooit om 8 uur.

Edit; ohja, bijna vergeten. Zijn er nog meer mensen die naar hem toe willen? In mijn eentje ben ik een grote schijterd dus dan ga ik me achter allemaal mensen verstoppen ipv me naar voren slaan zodat er wat te zien valt, dus ik heb een 'bekende' nooodig

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: Bent Branderup

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
    Ik vind 125,- wel veel voor 2 dagen koekeloeren naar iemand met een foute sik en een enge kop, <snap>, dus ik denk dat ik wel gestoord genoeg ben. Moet ik alleen nog een tentje regelen voor in de bak, want anders ben ik daar nooit om 8 uur.
    ik ben al geweest. Was daar gestoord genoeg voor en het beviel erg goed.
    Die sik ga je zelfs mooi vinden, zodra je merkt wat een lieve man het is . Grz Els
    [size=99px](of is dat wel héél erg gestoord??? )[/size]
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Ja dat is heel erg gestoord en ja dat had ik ook

May the horse be with you!

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Hmm lijkt me wel interessant eigenlijk. Ik ga er nog eens over denken...

xxx julieke

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    Die sik ga je zelfs mooi vinden, zodra je merkt wat een lieve man het is . Grz Els
    [size=99px](of is dat wel héél erg gestoord??? )[/size]
    Net zo gestoord als het aanbidden van een drankneus en een dikke buik

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Ik vind dat toch wat anders, Trea :

Bent B. is absoluut suf-fis-ti-ca-ted
    Bij Fet P. is "suffisticated" eigenlijk niet het éérste woord, wat je te binnen te schiet
    Maar we hadden sowieso al eerder besloten:
    Fet P. is totally yours
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Actief Forumlid LekkerDier's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    44

Ik denk dat ik daar ook heen ga!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Leuk om in het weekeind van 22 & 23 september te gaan....heb ik een goede reden om mijn verjaardag niet te vieren.....tempting

Ik ga trouwens 8 juni naar de open avond van Marijke de Jong dus misschien ben ik daarna zo geinspireerd dat ik me inderdaad ga opgeven. Het lijkt me erg leerzaam.

(Dus Nienke als jij ook in september gaat mag je wel een nachtje hier slapen, kunnen we de volgende dag gezellig samen richting Arnhem vertrekken )
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Zal ik mijn feest dan toch maar 15 september doen...

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Zal ik mijn feest dan toch maar 15 september doen...
    Ging jij ook een feessie vieren dan de 22e Karianne (heb ik iets gemist ) want dan kan ik altijd de cursus er voor of er na kiezen natuurlijk
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Ja, dacht aan 15 of 22 september. Als het goed is heb ik dan 2 dingen te voeren: 40 lenstes jong én chiropractor.

Ik vraag me af he, kun je Bent wel verstaan als je in het publiek zit?
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Ja, dacht aan 15 of 22 september. Als het goed is heb ik dan 2 dingen te voeren: 40 lenstes jong én chiropractor.
    Als je het de 22e doet maken we er een dubbel feest van hahaha dan wordt ik nl. pas (!) 35 jaartjes jong

Maar Brent B is wel tempting om heen te gaan moet ik eerlijk bekennen en het zou een leuk verjaarskado aan mezelf zijn

Yeuy er zijn nog meer gekken

F7, ik denk dat ik ook in september ga, in juni zit ik nog in school-stress en zal ik wel blut zijn. Hmm, maar ik september ga ik weer mss op vakantie..
    Nachtje logeren vind ik een heel goed idee (als je huis dat overleeft tenminste ) maar eh.. wat is er in Arnhem dan?

Ik begin zijn sik trouwens echt stoewah te vinden.. hellup.

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
    maar eh.. wat is er in Arnhem dan?
    Ehm de cursus toch of sla ik de plank nou helemaal mis Dacht dat Marijke de Jong in de buurt van Arnhem zat en dat Brent op die locatie clinic kwam geven......*gaat nazoeken*

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten