Even bellen naar Mansour en je weet hetJe hoeft je niet persee aan te melden, maar vinden ze wel fijn. Ook ivm lunch.
Even bellen naar Mansour en je weet hetJe hoeft je niet persee aan te melden, maar vinden ze wel fijn. Ook ivm lunch.
Ja tuurlijk kan ik best even bellenmaar als er hier mensen zijn die het ook weten is dat wel zo handig hè.
Lunch neem ik trouwens toch zelf mee, dus dat is geen punt.
Wederom dankzij enthousiaste verhalen overgehaald om toch wel te gaan (en dankzij Roos)
Zie jullie dinsdag, MET Shaf, om mijn lijdend voorwerp te veranderen in meewerkend voorwerp![]()
Het was echt zooo leerzaam vrijdag, ik wil nog een keer kijken! Morgen kan ik niet maar dinsdag ben ik er (hopelijk) weer.
Kan ik meteen Shaf in 't echie zien(hoe laat ben jij Evi?)
Surrender to fun!
Gaaf! Helaas ben ik er dan niet, maar veel plezier!!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Lijkt wel of ik aandelen heb in die tokoWederom dankzij enthousiaste verhalen overgehaald om toch wel te gaan (en dankzij Roos).
Ik ga er van uit me dinsdag goed genoeg te voelen om te komen kijken.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Jeey nog iemand om te meetenOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
![]()
Surrender to fun!
Het wordt echt gezellie dinsdag!
Leuk!![]()
![]()
![]()
May the horse be with you!
Ik ga vandaag en ik heb er zin in!
helaas kunnen we alleen 's middags ivm met school. Maar ja een middag is denk ik ook al heel leerzaam!
He jammer, dinsdag ook nog es naar arnhem gaat niet lukken. had graag je les op film gezet Eef. Naja, dan moet floor maar cameravrouw worden hoor! Want ik wil de les op zijn minst wel achteraf kunnen zijn
Krijg je les van chris of van kathleen?
ForumfeestjeOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Hihi, wil ik best doen. Wel zelf de camera aanleveren want die heb ik nietOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Surrender to fun!
Mij zien jullie niet meer verschijnen morgen! Onverwacht extra stof opgekregen voor het tentamen woensdag.. En had nog wel zo goed gepland! En wil zooo graag komen kijken!
Veel plezier allemaal!
aah ik had ook wel willen gaan vandaag..misschien toch ff bellen of dat nog zin heeft.
ik heb net besloten, ik ga vanmiddag!!! om half 2 beginne ze weer en hoop er dan te zijn! dus nu snel naar Diesel en naar huis crossen en uitvogelen hoe ik moet rijden en dan kom ik ook joepie!
het was of naar de kapper of dit..dus ja...
Leuk dat je er was Lieke!!
Bladwijzers