Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: Anti-verveeltips gezocht

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Re: Anti-verveeltips gezocht

Maar staat hij alleen in die paddock? Want het klinkt alsof hij best in is voor een spelletje en dan is een vriendje wel heel erg leuk. Zeker als hij nog zo jong is, lekker ravotten s

Ik heb ook zo'n houtknager Die is overigens wel gestopt nu ze ook wilgentakken krijgt. Maar ze heeft dan ook de hele dag hooi en 3 vriendjes.
    Zo nu en dan begint ze toch weer en dan verzin ik ook maar weer iets...
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Hij heeft een vriendinnetje, maar die wil niet spelen.. Eigenlijk zouden er gewoon nog wat paarden bij moeten maar daar is geen ruimte voor
    Surrender to fun!

jiske
    Guest

Klinkt als gebrek aan ruwvoer, gewoon wat extra hooi en stro bijvoeren denk ik.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Als je paard al 12 uur per dag ruwvoer aan het eten is, verdeeld over 2 voerbeurten, dan denk ik niet dat hij daar nog echt een gebrek aan heeft. Maar een extra bak stro neerzetten is misschien wel een idee, dan kan hij echt 24u per dag ruwvoer knabbelen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

-Hier staan ze met vier makkers bij elkaar, sexen er lustig op los
    -Eten 10 uur per dag hooi (verdeeld over twee voerbeurten)
    -Hebben onbeperkt stro tot hun beschikking
    -Iedere week moet ik vier nieuwe hakblokken (die in de kachel horen) in de paddock gooien omdat ze OPgevroten zijn

Maar nóg heb ik alle planken van stroomdraad moeten voorzien omdat die schijnbaar het allerlekkerst waren

Ik wens je veel succes met het vinden van een oplossing voor het behoud van je hutje.

Stro kan ik nog proberen, maar hoeveel dan? Als ze dat net zo snel als hun hooi eten, moet ik er wel erg veel leggen om het onbeperkt te houden. En zoveel stro, is dat wel goed?

@trea: Bedankt voor het optimistische vooruitzicht, er is nog hoop zo te horen (ahum)
    Surrender to fun!

Hahaha, ik kan je de hoop bieden dat het stro niet zo fanatiek gegeten wordt als het hooi. Het wordt een beetje geknabbeld, en vooral in het begin als het net nieuw is (dan zit er nog iets lekkers tussen blijkbaar). Als het lekkerste ertussenuit is, wordt er een beetje met lange tanden op de stengels gekauwd, maar het gaat zéker niet met balen tegelijk naar binnen

Jeey! Toch nog echte hoop, haha. Dan ga ik maar is een baaltje stro aanschaffen, kijken of meneer het wat vindt.
    Surrender to fun!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten