Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Crates ladies reining saddle

Actief Forumlid Ginny's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006

Crates ladies reining saddle

Ik moet 6 MAANDEN wachten eer mijn nieuwe zadel voor Ginny uit de USA komt. Heb er al ruim 4 maanden op zitten en ik kan niet wachten...

Het is een Crates ladies reining saddle (lightweight); die met de round skirts (links op de foto).

*kwijl*...

http://www.horsesaddleshop.com/crates-l ... addle.html

Overigens niet 'zomaar' van een plaatje gekocht, ik heb tig zadels laten passen. Ginny heeft een afwijkende schouderpartij, ene kant véél meer ontwikkeld dan de andere kant. En ondanks dat ze geen Amerikaanse Appaloosa is echter een Nederlandse Appaloosa (NAS), heeft ze een flinke borst/schouderpartij. Er zit Knapstrupper in haar lijn .
    Het aparte is dat ze dezelfde maat van zadel heeft als onze Ierse Hunter Lad van 1.83 !!!

Oooooh...nog max. 1,5 maand wachten....

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Re: Crates ladies reining saddle

Gefeliciteerd!! Chique zadel hoor!
    Lijkt me erg spannend om via deze weg een zadel te kopen. Heb je m "gewoon" besteld op boommaat?
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Actief Forumlid Ginny's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006

Re: Crates ladies reining saddle

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
    Gefeliciteerd!! Chique zadel hoor!
    Lijkt me erg spannend om via deze weg een zadel te kopen. Heb je m "gewoon" besteld op boommaat?
    Ik heb Mo van de westernstore l(Westerbork) laten komen met allelei zadels. We hebben uitgebreid gepast en geprobeerd. Eén model paste perfect en dáár heb ik de 'ladies'versie van besteld. Mocht het zadel echter niet goed zijn, niet perfect passen, zit ik er niet aan vast en zoeken we verder naar het perfecte zadel voor Ginny.

Het is dus niet zo dat ik een zadel vanaf een plaatje koop....

Bladwijzers

Forum Rechten