Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: de "whoa" op buitenrit

Re: de "whoa" op buitenrit

totally off-topic: ik vind je onderschrift GAAF

May the horse be with you!

Forumlid stijn's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

hehe thx, ik wou overlaatst onze sioux haar oogjes uitkuisen..., dan sta je daar voorover gebogen, haar hoofd vasthoudend enzo... daar denk je helemaal niet aan op die moment... nu doe ik er desnoods vijf minuten over gewoon over haar hoofd wrijven en zoveel mogelijk meenemen en af en toe is checken of ik niet haar ogen uitsteek
    Save a horse, Ride a cowboy

Forumlid
    Aangemeld
    May 2006

Interessante input!
    Ik heb de ORS nog niet in de praktijk geoefend, maar ik heb hier wel al een paar dingen gevonden dieik in mijn achter hoofd houd.

Fijn Marjans dat je het ter berde bracht.
    Wij hebben twee IJslanders, Saedis & Skeggi, en een ondeugende Shet, Juicy.

Actief Forumlid *Sylvia*'s Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    53

Ik heb dit probleem ook nog steeds, thuis gaat rijden met life up en live down geweldig, buiten mag ik zoveel puffen, zuchten of als een zak petatjes gaan zitten er komt geen vertraging.

Heb dit al meermaals geoefend in stap en draf van fase 1 tot ORS, niets gekort

Een tijd geleden was hij zelfs op de loop met me en dan moet ik al flink eieren met spek gegeten hebben om dan een ORS toe te passen, die nek wordt dan beton hoor.

Maar als je je stick meeneemt op buitenritten en je paard gaat er vlotjes vandoor, waar tik je dan met je stick ? Volgens mij gaat hij dan nog een tandje sneller gaan en zou wel is helemaal fout kunnen aflopen.
    Parelli is een virus, mijne Oliver een passie

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Gewoon driving nek/hoofd zoals je ook voorhand omzet in L1. Uitermate effectieve methode als de nek van staal wordt!
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten