Ik was net bij de Duitse Aldi en daar lagen ze weer! Gymnastiekballen voor 5,99! In de groottes 65,75 en 85 cm.![]()
Dus misschien een tip voor iedereen die aan de grens woont![]()
Ik was net bij de Duitse Aldi en daar lagen ze weer! Gymnastiekballen voor 5,99! In de groottes 65,75 en 85 cm.![]()
Dus misschien een tip voor iedereen die aan de grens woont![]()
Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->
![]()
Ik interpreteerde dit eerst wel heel erg verkeerd hoor
Grote ballen bij de Duitse Aldi!
VIESPEUK!!Oorspronkelijk Geplaatst door skey
![]()
![]()
![]()
Whaha, Skey, ik dacht precies hetzelfdeWat errug...
Maarre, ook in NL zijn ze regelamtig nog te scoren. Nu liggen ze bijv. nog bij de blokker (weet niet of ze daar ook zo goedkoop zijn).
En de aanbiedingen van de Aldi lopen in Duitsland toch vaak net wat voor op NL? (zodat wij de afdankertjes krijgen zegmaar)
jaaa gatver..die wil ik!!!
Oorspronkelijk Geplaatst door skey
hehe nee zo was het niet bedoeld![]()
Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->
Grosser Bölle....![]()
Ahum, ik heb laatst 2 ballen voor 8 euro gekocht bij de 'prijsmepper'. Da's een of ander discountzaak in Den Haag. Diameter 75 cm, in roze (voor onze ruin) en in blauw. Inclusief 2 pompjes, geen geld toch
![]()
Voor de mensen die niet dicht bij de grens wonen: Bij de scapino zijn ze ook, 7,96 (!)
Surrender to fun!
Iemand wat inspiratie voor playmogelijkheden zo'n grote bal ?
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Ooooh...zou ik ook graag weten....mijn paarden rennen er alleen heel hard voor weg en doen net alsof het monsters zijn als je de bal naar ze toe rolt. En dat terwijl je de bal wel gewoon op de rug of kont kunt leggen..Oorspronkelijk Geplaatst door *Sylvia*
![]()
@ Sylvia: Je kunt de seven games met de bal spelen. Ik ben er met Monty ook mee begonnen nav het hb & l pakket.
Je kan doen: Friendly game en kijk of hij helemaal relaxed is.
Yoyogame: Laat hem met zijn hakken of met zijn neus de bal aanraken.
Sideways on the cirkel met de bal als middelpunt.
Sidepass over de bal ( je paard zijwaarts over de bal heen). enzovoorts
Laatst had ik geen zin om iets met Monty te doen en toen heb ikhem leren voetballen. Leg de bal voor je paard zodat hij hem niet kan missen met zijn neus, zodra hij hem raakt beloon je hem met een snoepje oid. Zo leert hij snel om te voetballen met zijn neus. Is weer eens wat anders. Soort Friendlygame in motion??![]()
Je moet er niet zelf op gaan zitten. Dan ontdek je hoe lekker zo'n bal zit en komt ie nooit bij je paard aan, maar belandt ie achter je bureau![]()
Maar goed, ik ben zo lief geweest om er nog een aan te schaffen en die gaat wel naar paardlief!![]()
Surrender to fun!
Haha ja die ballen zijn erg leuk, heb er ook zo eentje..
je kunt ze tussen de voor-en achterbenen van je paard leggen, of dus friendly mee doen...heb ooit eens een filmpje gezien van mensen die gewoon hun bal konden stuiten op hun paard als een springbal! En die paarden stonden daar heel relaxt....
Zal eens kijken of ik het nog kan terugvinden.
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Hebbes!
Een leuk voorbeeld van wat je allemaal met zo'n bal kan doen!
https://www.youtube.com/watch?v=DvhteSssKZE[/video]]NH filmpje met o.a. grote ballen! *KLIK*
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Ha, ja dat heb ik ook al eens gedaan, alleen was mijn bal niet zo soepel als deze en Oli bleef wel staan, maar toch iets minder relaxed![]()
Maar ik vind het prachtig filmke trouwens !
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Bladwijzers